AngryPolarBear Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 La oss drepe litt tid før sesong 7 begynner ved å finne ut hvilken sesongavslutning som var den beste. Er det en ting 24 klarer, så er det å lage herlige avslutninger som gir frysninger og lager spekulasjoner. Personlig er jeg stor fan av sesong 1 sin. Teri Bauers død kom som et sjokk ettersom alt tydet på et klassisk lykkelig slutt. Sesong 6 sin var også herlig, spesielt med tanke på at resten av sesongen hadde en heller laber kvalitet. Konfrontasjonen med James Heller var meget velspilt og velskrevet. Min rangering blir derfor som følger: 1 6 5 3 4 2 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Beste er jo såklart 5 da han blir tatt bort til kina. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Enig i at den var flott, men en jækel hadde klart å spoile den for meg så overraskelsesfaktoren var borte. Lenke til kommentar
Kvikksølv Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Enig.. 5'ern var best! Men 4'ern var heller ikke ille, når jack byttet navn og det der Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Jævlig stilig når han gikk mot solnedgangen (eller var det oppgangen?) mot sitt nye liv og sin nye identitet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvis man tenker på hele episoden(e) av sesongavslutningen, så må jeg nok si at sesong 1 med Teri Bauers død og avsløringen av Nina Myers var det beste og mest overraskende. Men skal jeg gå ut ifra hvilken avslutning som var den beste cliffhangeren fram mot neste sesong så blir det sesong 4 (der han faker døden sin) eller sesong 5 (når han blir tatt med til Kina). Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jack goes emo på slutten av sesong tre er jo også en verdig kandidat. For frysninger av den scenen der. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Liker avsluttningen på sesong 4 Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sesong 3 har ihvertfall den tammeste avsluttningen. Sesong 1 sin avsluttning er bra. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Syns den første sesongen hadde en bra avslutning. Veldig rørende når Jack omfavner Teri mens minner i svart-hvitt vises i split-screen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå