mortenna82 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 HAr en N73 jeg skal legge inn temaer på, men får bare opp sertifikat utgått. Vet det har stått et sted her hvordan man fjerner det, men fant det ikke igjen. Hvor fjerner jeg denne sjekken?? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg er ikke sikker på hvordan du fjerner det permament, men du kan prøve å stille datoen på mobilen noen år tilbake, deretter installere temaet, også stille datoen tilbake? Lenke til kommentar
mortenna82 Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Skal være en permanent måte, er den jeg er på jakt etter Lenke til kommentar
DTS Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) -Prog.beh. -Valg. -Instillinger. -Prog.vareinstallering til ALLE. -Tilkoblet sert.sjekk til AV. Det finnes ingen permanent måte, hvis programmet/temaet/spillet er signert/skrevet slik at det må installeres innenfor en gitt tidsperiode da... Da blir eneste måte jeg vet om å stille dato tilbake noen måneder (ikke nødvendigvis år som Konnis sier), installere programvaren, for så å stille dato tilbake til dagen i dag. Endret 25. august 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 T_H_X: Den innstillingen hjelper desverre ikke mot det problemet. Problemet med themes og slikt er at sertifikatene til symbiansigned er bare gyldige i ett år fra den dagen de leveres. Og siden themes ikke oppdatteres ofte slik programvare gjerne gjør, vil sertifikatene løpe ut uten at det søkes om nye. Det finnes ingen permanent måte å løse dette på. Man har to valg: 1) Stille dato på telefonen tilbake i tid 2) Signere themen selv med devcert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå