hysing Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 har planer on å klokke CPUen min den neste tia, og slik jeg forståar må jeg da unlocke den slik at jeg kan kjøre høyere multiplier speeds. jeg har funnet to guider for dette http://www.overklokking.no/cpu/athlon_xp_u...ing/index2.html http://www.xtremesystems.org/forums/showth...p?threadid=1261 begge virker særiøse men de sier at jeg skal koble sammen TO FORSKJELLIGE PUNKTER!!! hvliken er det beste alternativet for en Athlon XP2400+ ikke pamillio (glemt hva den heter)?? kan begge være riktige?? Lenke til kommentar
letmein Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tror nok jeg ville ha brukt det alternativet som er vist på overklokking.no. Guiden til overklokking.no sammen med denne lille video'n fra TomsHardwareGuide (11MB), så tror jeg nok bu burde klare det fint. Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Tror nok jeg ville ha brukt det alternativet som er vist på overklokking.no. Guiden til overklokking.no sammen med denne lille video'n fra TomsHardwareGuide (11MB), så tror jeg nok bu burde klare det fint. Sorry....guiden på overklokking.no funker ikke på T-bred...bare på palmino! Du trenger bare koble sammen nummer 5 på L3! Her finner du en fin veiledning! Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 2400+? har du ikke B0 stepping da? Lenke til kommentar
hysing Skrevet 16. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2003 ok takker for all hjelp. Og til dere admins. dere bør passe på at informasjonen på sia deres er riktig. Hær hadde jeg særiøst tenkt på å begynne å lodde på CPUen min, og det kunne fått fatale følger. prøv å update en gang i blandt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå