Noiz Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 får lag i 5 sec kvart minutt... kan det ha noko å sei at eg har skifta til trådløst internet? Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 får lag i 5 sec kvart minutt... kan det ha noko å sei at eg har skifta til trådløst internet? 9357193[/snapback] Tror dette er feil kategori. Moderator bør flytte den til Hardware > ?? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) får lag i 5 sec kvart minutt... kan det ha noko å sei at eg har skifta til trådløst internet? 9357193[/snapback] Uansett, prøv å pinge han som hoster! Start -> Kjør -> CMD. I CMD Skriver du ping <IP> -n 100. Vis MS'en plutselig går veldig høyt opp, så får du såkalte "spikes". Det kan være det trådløse nettet som forårsaker det Endret 25. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 vell det er mitt egent nettverk.. gidder berre ikkje finne fram kabelen... eller eg skal sjå om eg finner ein no:D Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvilket spill er det da? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bruker du de integrerte windows driverne til det trådløse nettverkskortet eller de som fulgte med kortet? Om du bruker de originale som fulgte med kortet kan du prøve: Start -> Instillinger -> Kontrollpanel -> Administrative verktøy -> Tjenester: Når du er i vinduet "Tjenester" så scroller du nesten helt ned. Der finner du noe som heter "Wireless Zero Configuration", åpne den. "Oppstartstype: Automatisk" forandrer du til "Deaktivert. Deretter trykker du på knappen "stopp" som befinner seg like under. Etter det er det bare å trykke på "Ok" så skal det være i orden. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Stenges, da emnetittel forble uendret selv etter oppfordring fra moderator om å endre den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg