Gå til innhold

Hva mener dere om kirkebrann?


Hva mener du?  

476 stemmer

  1. 1. Hva mener du?

    • Helt ok
      90
    • Ikke ok
      307
    • Bryr meg ikke
      79


Anbefalte innlegg

Landsforæder og massemorder Olav Istervom var en av de største og mest kjente "vikingene" av dem alle..

Kan ikke se noe grunn til av jeg skal knuse sparegrisen min for så å gi meg selv erstattning, fordi Istervom myrdet det Norske folk i jesu navn!?

Jeg støtter da for pokker ikke noe kristen mytelogi!

-Denne erstattningen må Den Norske kirke ta stilling til.

 

Dersom dette er tilfellet er det norske folk ansvarlige og erstaningspliktige for destruksjon og tyveri, drap og voldtekt av munker og nonner i Engelske og Skotske kloster...

 

Dersom kirken er erstatningspliktige for all udåd gjort av kristne, er ikke da det norske folk solidarisk erstatningspliktige for all udåd gjort av vikinger?

 

- Denne erstatningen må vi som nordmenn ta stilling til..

 

(dette blir neppe billig)...

 

 

Dersom alle grupperinger som har fornærmet / begått overtramp mot andre grupperinger skulle kompensere hverandre for dette, vel - da hadde ikke arbeidsledighet vært noe problem de nærmeste 1000 årene (ikke for revisorerer og økonomer that is...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Landsforæder og massemorder Olav Istervom var en av de største og mest kjente "vikingene" av dem alle..

Kan ikke se noe grunn til av jeg skal knuse sparegrisen min for så å gi meg selv erstattning, fordi Istervom myrdet det Norske folk i jesu navn!?

Jeg støtter da for pokker ikke noe kristen mytelogi!

-Denne erstattningen må Den Norske kirke ta stilling til.

 

Dersom dette er tilfellet er det norske folk ansvarlige og erstaningspliktige for destruksjon og tyveri, drap og voldtekt av munker og nonner i Engelske og Skotske kloster...

 

Dersom kirken er erstatningspliktige for all udåd gjort av kristne, er ikke da det norske folk solidarisk erstatningspliktige for all udåd gjort av vikinger?

 

Nå er jeg litt usikker på hva de legger i ordet viking.

Titt over linken under og utdyp deg nærmere:

http://no.wikipedia.org/wiki/Viking

Landsforæder og massemorder Olav Istervom var en av de største og mest kjente "vikingene" av dem alle..

 

 

 

Dersom alle grupperinger som har fornærmet / begått overtramp mot andre grupperinger skulle kompensere hverandre for dette, vel - da hadde ikke arbeidsledighet vært noe problem de nærmeste 1000 årene (ikke for revisorerer og økonomer that is...)

 

Nå er det en vesentlig forskjell på korstog og kjøre over katta til naboen.

Som jeg tidligere påpeket:

 

*Indianerene har heller ikke fått noe erstattning for de overgrepene de kristne nybyggerene gjorde.

*Såkalte hedninger (dette ordet kan bety alt fra ikke-jøde, ikke-kristen, troløs, etc) har heller ikke mottatt erstattning for korstog gjort av kristne.

*Muslimer har heller ikke fått noe erstattning for kristne korstogene mot Islam.

*Samer har heller ikke fått noe erstattning for overgrepene som ble gjort av kristne korsfarere++

Så langt jeg kan se er Jøder de eneste som har fått noe form for erstattning mht. alvorlige overgrep. (ww2)

 

Men det er vell bare positivt at jøder og kristne skal ha en fordelsaktig posisjon i samfunnet...

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar
Nå er det en vesentlig forskjell på korstog og kjøre over katta til naboen.

Som jeg tidligere påpeket:

 

*Indianerene har heller ikke fått noe erstattning for de overgrepene de kristne nybyggerene gjorde.

*Såkalte hedninger (dette ordet kan bety alt fra ikke-jøde, ikke-kristen, troløs, etc) har heller ikke mottatt erstattning for korstog gjort av kristne.

*Muslimer har heller ikke fått noe erstattning for kristne korstogene mot Islam.

*Samer har heller ikke fått noe erstattning for overgrepene som ble gjort av kristne korsfarere++

Så langt jeg kan se er Jøder de eneste som har fått noe form for erstattning mht. alvorlige overgrep. (ww2)

 

Men det er vell bare positivt at jøder og kristne skal ha en fordelsaktig posisjon i samfunnet...

Eventuelt er det nybyggere som har det.

 

Morsomt hvor lite man ser med øynene lukket, er det ikke?

Lenke til kommentar
Ikke skjønner jeg hvordan du greier å sove om natten, S2R2SK1, du som er omgitt av så mange farlige, onde kristne over hele verden...

Det hjelper å ha et opp-ned-kors over senga, det holder dem borte.

 

Dersom dette er tilfellet er det norske folk ansvarlige og erstaningspliktige for destruksjon og tyveri, drap og voldtekt av munker og nonner i Engelske og Skotske kloster...

 

Dersom kirken er erstatningspliktige for all udåd gjort av kristne, er ikke da det norske folk solidarisk erstatningspliktige for all udåd gjort av vikinger?

 

- Denne erstatningen må vi som nordmenn ta stilling til..

Engelske, skotske og irske prester visste hva de hadde i vente når de holdt på slik de gjorde. Lovene var annerledes den gang. Det er kun idag vi snakker om erstattning, utifra vår moral per dags dato. Denne tankegangen fantes ikke før. Jeg vil gjerne vite hva du mener med vikinger!

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Nå er det en vesentlig forskjell på korstog og kjøre over katta til naboen.

Som jeg tidligere påpeket:

 

*Indianerene har heller ikke fått noe erstattning for de overgrepene de kristne nybyggerene gjorde.

*Såkalte hedninger (dette ordet kan bety alt fra ikke-jøde, ikke-kristen, troløs, etc) har heller ikke mottatt erstattning for korstog gjort av kristne.

*Muslimer har heller ikke fått noe erstattning for kristne korstogene mot Islam.

*Samer har heller ikke fått noe erstattning for overgrepene som ble gjort av kristne korsfarere++

Så langt jeg kan se er Jøder de eneste som har fått noe form for erstattning mht. alvorlige overgrep. (ww2)

 

Men det er vell bare positivt at jøder og kristne skal ha en fordelsaktig posisjon i samfunnet...

Eventuelt er det nybyggere som har det.

 

Morsomt hvor lite man ser med øynene lukket, er det ikke?

 

Var det nybyggere som bedrev korstog mot "hedninger" for å gjøre de til nybyggere?.

Har nybyggere frontet korstog mot islamister for å drepe eller tvinge de til å "bygge"?.

Var det nybyggere som henrettet og brente samer på bålet fordi de trodde de var anti-nybyggere?

Var det nybyggere som brente og druknet sine medborgere de trodde var anti-nybyggere?

Var det nybyggere som ble tildelt et landområde i Palestina av andre "allierte nybyggere" for så å hive ut og drepe "byggerene"?

 

Dette blir helt tullete!

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar

Man har tydeligvis problemer med å holde seg til sak i denne tråden, istedetfor har man gått til personangrep og off topic snakk.

 

Siden dette innlegget:https://www.diskusjon.no/index.php?session=&showtopic=819635&view=findpost&p=9919723 har man hele to ganger tidligere måtte rydde opp i tråden.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9922348

 

og

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...p;#entry9922348

 

Siden tråden tydeligvis har utspilt sin rolle, så stenges den.

 

MVH

 

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...