Gå til innhold

Hva mener dere om kirkebrann?


Hva mener du?  

476 stemmer

  1. 1. Hva mener du?

    • Helt ok
      90
    • Ikke ok
      307
    • Bryr meg ikke
      79


Anbefalte innlegg

selve greia med kirke brann syns jeg er faktisk vakkert å se på og høre om... ganske enkelt pga kristendom ble tvinga inn i Norge...

Norge ble også samlet til ett rike med tvang.

 

BRENN NORGE!!1111oneoneone

 

og å bare se at faenskapen brenner ned gir meg... jahh gledes kick ^^

9560173[/snapback]

Du mener altså at den beste måten å gjøre noe med historien på er å ødelegge alt som har historisk verdi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mener å tenne på ting er unødvendig, uansett grunn. Jeg koser meg ikke av å se på noe brenne, som jeg har tent på (utenom bål, stearinlys etc)

9357337[/snapback]

 

Strømmen du bruker i panelovnen hjemme kommer fra kull og oljekraftverk i danmark, på grunn av regjeringen som er glad i å skrive 20 års avtaler om import av energi. vår egen energi blir stort sett exportert om dagen

 

It burns.. it rips it hurt..

9357433[/snapback]

 

Nå er vel ikke Danmark spesielt kjent for sine kullkraftverk, men heller vindmøller som overhodet ikke er forurensende... :hmm:

Lenke til kommentar
selve greia med kirke brann syns jeg er faktisk vakkert å se på og høre om... ganske enkelt pga kristendom ble tvinga inn i Norge...

Norge ble også samlet til ett rike med tvang.

 

BRENN NORGE!!1111oneoneone

 

og å bare se at faenskapen brenner ned gir meg... jahh gledes kick ^^

9560173[/snapback]

Du mener altså at den beste måten å gjøre noe med historien på er å ødelegge alt som har historisk verdi?

9573057[/snapback]

Tror du kirker har historisk verdi for de som brenner dem ned?

 

Kjerkene er faen meg ikkje vert en drit. noen bygg som har blitt reist på grunn av løgn og oppspinn? nei la dem brenne.

Så du vil brenne alle du er uenig med?

 

byer er noe eg holder meg mest mulig unna.  Kristendomen vises sterkt der.

9573328[/snapback]

Kristendommen står vel sterkest på landsbygda...

9573347[/snapback]

Det er ikke snakk om å brenne alle man er uenige med. Hva er det han sier som får deg til å tro det? Jeg lurer på om du egentlig overhodet bryr deg, eller om du kun kverullerer fordi det er det du liker.

Lenke til kommentar
Kjerkene er faen meg ikkje vert en drit. noen bygg som har blitt reist på grunn av løgn og oppspinn? nei la dem brenne.

byer er noe eg holder meg mest mulig unna.  Kristendomen vises sterkt der.

9573328[/snapback]

 

Sorry mack, men det lukter sterkt av sint og hormonell 14åring her... mye følelser, lite rasjonell tenking. :thumbup: Umulig å diskutere med slikt, iogmed at du allerede har bestemt deg for hva som er riktig. ;) Du er heldig som lever i ett samfunn som Norge der du har ytringsfrihet til å komme med slike tåpelige utsagn.

 

Hvis du ikke liker religionsfrihet så bør du flytte til et annet sted.

Lenke til kommentar
Er for kirebranner her.

Kristendommen har infisert landet våres og bygger kirker overalt, nei dette vill eg bli kvitt.

Norge bør være et land uten  kristendom i vær jævla bygd.

Blir så iritert.

9562706[/snapback]

 

Hvis du har slike sterke meninger om dette burde du kanskje være ute i felten og brenne kirker selv istedet for å skrive sutreinnlegg på diskusjon.no?

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Er for kirebranner her.

Kristendommen har infisert landet våres og bygger kirker overalt, nei dette vill eg bli kvitt.

Norge bør være et land uten  kristendom i vær jævla bygd.

Blir så iritert.

Hvis du har slike sterke meninger om dette burde du kanskje være ute i felten og brenne kirker selv istedet for å skrive sutreinnlegg på diskusjon.no?

Ikke når det er ulovlig.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Sorry mack, men det lukter sterkt av sint og hormonell 14åring her... mye følelser, lite rasjonell tenking.  :thumbup: Umulig å diskutere med slikt, iogmed at du allerede har bestemt deg for hva som er riktig. ;) Du er heldig som lever i ett samfunn som Norge der du har ytringsfrihet til å komme med slike tåpelige utsagn.

 

Hvis du ikke liker religionsfrihet så bør du flytte til et annet sted.

9580120[/snapback]

Enda et latterlig utsagn. Har vi religionsfrihet i et land der samtlige barn blir indoktrinert i en asiatisk religion fra de begynner i barnehagen til de er ferdig med videregående? Vi er heldige kristendommen ikke har den makta den engang hadde. Hvis du synes det lukter "sint og hormonell fjortenåring" så kan du jo heller høre med de som faktisk brente kirker for ti år siden, og se om de har skiftet mening nå. Mitt inntrykk er at de som var for kirkebrenning på 90'tallet, støtter kirkebrenning den dag idag.

 

Han mener tydeligvis at det er rett... iogmed at han er for? =)

9580358[/snapback]

So what? Jeg mener at det er rett å piratkopiere film, musikk og spill, men er det lovlig?

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Er for kirebranner her.

Kristendommen har infisert landet våres og bygger kirker overalt, nei dette vill eg bli kvitt.

Norge bør være et land uten  kristendom i vær jævla bygd.

Blir så iritert.

9562706[/snapback]

 

Hvis du har slike sterke meninger om dette burde du kanskje være ute i felten og brenne kirker selv istedet for å skrive sutreinnlegg på diskusjon.no?

 

:hmm:

9580137[/snapback]

 

 

Skal ikkje se bort i fra det du... tenker noen år frem.

Lenke til kommentar
Tror du kirker har historisk verdi for de som brenner dem ned?

Det vet jeg ikke, men de har historisk verdi for samfunnet.

 

Det er ikke snakk om å brenne alle man er uenige med.

Jo, det er det kirkebranntilhengerne argumenterer for.

 

Hvis du synes det lukter "sint og hormonell fjortenåring" så kan du jo heller høre med de som faktisk brente kirker for ti år siden, og se om de har skiftet mening nå. Mitt inntrykk er at de som var for kirkebrenning på 90'tallet, støtter kirkebrenning den dag idag.

Det er da ikke overraskende. Mange av samfunnet ubrukelige utskudd forblir ubrukelige utskudd resten av livet. De gjør opprør mot samfunnet som holder dem i live. Først går de på sosialen og får ut pengene sine, og så går de og brenner ned andres eiendom, og gjør at staten/kommunen må ut med enda mer penger.

 

For brenner du en kirke blir den bare bygget opp igjen.

Lenke til kommentar
Kan dere nevne én ting som rettferdiggjør det å brenne en kirke? Hadde dere forandret mening hvis personer hadde omkommet?

 

Dette blir vel det samme som å gå rundt og knuse gamle biler som man ikke liker. Skal jeg få lov til det?

9589360[/snapback]

 

Jeg har nevnt mange argumenter tidligere. Skal jeg sende de i reprise? Det er ikke gamle biler som har monopol på religion i dette landet, så de får være ifred. Hvis du hadde lest mer av de tidligere postene og forstått det, ville du ikke spurt slik.

 

Det vet jeg ikke, men de har historisk verdi for samfunnet.

Samfunnet? Mener du at vi, som kirkene ikke har en historisk verdi for, ikke er en del av samfunnet? Det finnes knapt noe styggere enn en kirke i norsk natur!

 

Jo, det er det kirkebranntilhengerne argumenterer for.

Jaha? Hvor har jeg argumentert for det? Jeg synes du farer med vrøvl, bare fordi du liker å krangle og være uenig. Men har du noe saklig å komme med?

 

Det er da ikke overraskende. Mange av samfunnet ubrukelige utskudd forblir ubrukelige utskudd resten av livet. De gjør opprør mot samfunnet som holder dem i live. Først går de på sosialen og får ut pengene sine, og så går de og brenner ned andres eiendom, og gjør at staten/kommunen må ut med enda mer penger.

 

For brenner du en kirke blir den bare bygget opp igjen.

9588591[/snapback]

Hvor har du dette fra? Er det noe du finner på? Har du eksempler på personer som er ubrukelige utskudd for samfunnet til evig tid? Jeg ser på det som å gjøre samfunnet en tjeneste å brenne kirker. Kirker har blitt brent i Norge like lenge som kristne har vært her. Om ikke du kan komme med noen beviser for ditt utsagn, så har du jo bare løgn og ville fantasier å komme med. En av grunnene til at folk brenner kirker, er jo nettopp at de er blitt betalt av staten fra starten av.

 

Hvis du brenner mange nok kirker, vil det ikke være mulig å bygge dem alle opp igjen.

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Demokrati skulle vi og blitt kvitt.

Alt for mye dritt her i verden. Kristendom,Stat og alt det der....

9588796[/snapback]

 

Godt å se at det eh... sunne bondevettet (?) lever i beste velgående. [/ironi]

 

Hadde vært veldig interessant ( i og med at du har såpass - skal vi si; radikale meninger) om du greide ut om hvilke verdier som ligger til grunn for dine meninger.

Ligger den en rasjonell gjennomtenkte adekvat tanke bak - eller har vi "just another case of teen in riot"?

Lenke til kommentar
Jeg har nevnt mange argumenter tidligere. Skal jeg sende de i reprise? Det er ikke gamle biler som har monopol på religion i dette landet, så de får være ifred. Hvis du hadde lest mer av de tidligere postene og forstått det, ville du ikke spurt slik.

9590157[/snapback]

Jo, jeg ville fortsatt spurt slik. Hva får deg (eller dere) til å tro at det hjelper å brenne ned kirkene? Tror dere staten vil oppheve "monopolet" og fjerne statskirken? Dessuten har jo ikke statskirken monopol på religion i Norge, og det vet du like godt som meg.

Lenke til kommentar
Demokrati skulle vi og blitt kvitt.

Alt for mye dritt her i verden. Kristendom,Stat og alt det der....

9588796[/snapback]

 

Godt å se at det eh... sunne bondevettet (?) lever i beste velgående. [/ironi]

 

Hadde vært veldig interessant ( i og med at du har såpass - skal vi si; radikale meninger) om du greide ut om hvilke verdier som ligger til grunn for dine meninger.

Ligger den en rasjonell gjennomtenkte adekvat tanke bak - eller har vi "just another case of teen in riot"?

9590200[/snapback]

 

 

Verden burde vert som den var i begynnelsen for og si det sont.

Uten noe slags stat som bestemer og alt det der.

Livet burde vert fritt, uten noe som skal ha regler og betemme.

Endret av gas
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...