Gå til innhold

Hva mener dere om kirkebrann?


Hva mener du?  

476 stemmer

  1. 1. Hva mener du?

    • Helt ok
      90
    • Ikke ok
      307
    • Bryr meg ikke
      79


Anbefalte innlegg

Da skjønner jeg det. Hvis jeg mener at noe er feil, så kan jeg drepe og ødelegge for å rette på det. Så lenge jeg er hellig overbevist om at det er feil, så har jeg rett til å gjøre hva som helst.

 

Takk for oppklaringen.

Til syvende og sist så spiller det ingen rolle så du er inne på noe.

Men hadde ikke kristendummen blitt banken inn i oss fra vi var små med eller uten foreldrenes samtykke så hadde jeg ikke vært så "ekstrem" heller.

Som sagt jeg personlig ville ikke brent kirker pga konsekvensene i forhold til hva jeg hadde oppnådd men hvis en eller annen pinsepastor o.l. hadde fått kloa i mine barn og ødelagt dem mentalt (kristnet dem) så ville jeg absolutt risikert 21 års forvaring for noe jeg godt kunne kalt hevn.

Dere tenker så smalt.

Folk trenger ikke ledere for å fungere.

Ting jevner seg ut uansett.

DET ligger i vår natur.

Folk underkaster seg maktpersoner for en falsk følelse av trygghet mens de virkelig er kanonføde for å opprettholde ledernes ego.

George W. Bush er en dritt men han var ihvertfall ærlig da han ble spurt om hvordan historien ville huske ham/ Irak krigen.

"We won't know, we'll all be dead."

De Tre Store forringer min livskvalitet her og nå så jeg forbeholder meg retten til å hate det de står for og ønske dem alt vondt.

En reduksjon på 99% av jordas befolkning hadde vært en god ting.

Og før dere ilegger meg meninger jeg ikke nødvendigvis har så snakker jeg ikke om massedrap.

Kjemisk kasterering via drikkevannet ville vært en mer "human" løsning.

Men hvis kirkene/moskeene o.l. fremdeles står så ville vi vært like langt.

Nettet flommer over av konspirasjonsteorier om at jordas befolkning skal reduseres med 90% via fremstilte virus (fugleinfluensa o.l.) og selv om jeg ser risikoen for min egen død og selvsagt ikke ønsker det ser jeg at for menneskeheten ville det vært et gode.

Så helt misantropisk er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke noe bedre å gå mot strømmen enn å være flokkdyr når det faktisk er strømmen som har rett.

Så hvem har rett?

Kristne?

Muslimer?

Du?

 

Hadde vi ikke hatt enkelte motstrømsdyr så hadde kanskje middelalderen vært status quo.

Majoriteten trenger motstand ellers vil den før eller senere "luke ut" uønskede/kritiske røster.

Flertallet er i flertall kun fordi flertallet av flertallet er en del av flertallet fordi de er i flertall.

Lenke til kommentar
Som sagt jeg personlig ville ikke brent kirker pga konsekvensene i forhold til hva jeg hadde oppnådd men hvis en eller annen pinsepastor o.l. hadde fått kloa i mine barn og ødelagt dem mentalt (kristnet dem) så ville jeg absolutt risikert 21 års forvaring for noe jeg godt kunne kalt hevn.

 

Så hvis en av dine barn konverterte til kristendommen eller en annen tro ville du ha drept presten i kirken hun gikk til? :ermm:

Lenke til kommentar

Dechristianize!

 

Hør folk, dere tror kristendommens ondskap er noe vi hadde i fortiden. Men forstå dette, kristendommen er i live selv idag. Se tilbake på min post nr. 222 så vil dere forstå. Og for de som ikke forsto dette med FRP så er det selvsagt ikke FRP som sitter med den hinsides makten, det er de av lyset. Mangel på perspektiv vil jeg si er et beskrivende ord for flere av dere.

 

"Crucify the angels, impale all priests

Destroy their temples and harvest all screams

Molest the nuns and spit on their corpse

Kingdom of christ must be burnt and forgotten"

Endret av Griffar
Lenke til kommentar
Så hvis en av dine barn konverterte til kristendommen eller en annen tro ville du ha drept presten i kirken hun gikk til?

Nevner ikke drap eller noen som helst annen handling jeg.

Poenget var at hvis noen skadet mine barn (fysisk/eller mentalt) så ville ikke noen lov eller straff forhindre meg i å gjøre det jeg måtte finne nødvendig i den aktuelle situasjonen.

Hva mine barn måtte gjøre av "egen fri vilje" (hermetegn fordi du må bli manipulert/ført bak lyset for å bli kristen) i voksen alder er deres valg.

Loven sier vel 15 år for selv og velge livssyn (derfor konfirmasjon i den alderen for å slå kloa i dem) men ikke så lenge de bor under mitt tak.

En 15 åring er sjelden i stand til å tenke kritisk når det kommer til "love bombing" og andre psykologiske knep trossamfunn praktiserer på denne aldersgruppen.

Hvis et av mine barn hadde blitt dratt inn i et av disse karismatiske frikirkemiljøene ville jeg følt at de var borte.

Kristne folk fremstår ofte som tomme skall med påklistrede glis og fjernt blikk.

Religiøsitet er en mental lidelse.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe bedre å gå mot strømmen enn å være flokkdyr når det faktisk er strømmen som har rett.

Så hvem har rett?

Kristne?

Muslimer?

Du?

9386586[/snapback]

 

Jeg regner med at muslimer og kristne også generelt er enige med meg i at fri religionsutøvelse (slik vi har i følge grunnloven), eiendomsrett, rett til å ikke bli utsatt for påsatt brann og sivilisert debatt er gode ting, ja.

Lenke til kommentar
Jeg regner med at muslimer og kristne også generelt er enige med meg i at fri religionsutøvelse (slik vi har i følge grunnloven), eiendomsrett, rett til å ikke bli utsatt for påsatt brann og sivilisert debatt er gode ting, ja.

Vel jeg har mine mistanker om at du vil bli overrasket. :hmm:

De er vel mest opptatt av å få religionsmonopol begge de to overstående selv om tonen kaskje er mer moderat i Tabloid.

De er sikkert ikke interessert i å få SINE EGNE eiendommer nedbrent.

Og sivilisert debatt vil du aldri få ang deres egen tro.

Du kan sikkert holde et visst nivå på en samfunnsdebatt men hvis du dreier inn på bibelen/koranen (som de paradoksalt legger til grunn) er det som å stange huet i veggen.

Vi har tydeligvis helt forskjellig grunnlag så enige blir vi nok aldri.

Men HUSK: den dagen det rakner (og den kommer) vil det ikke være min feil og jeg vil sitte med en iskald en og et tilfreds glis.

Mener det var en eller annen gammel sovjetleder i en avis som sa noe sånt som: "Vi er på vei inn i en ny middelalder, og denne gangen har vi atomvåpen."

Vel skal det være på dette viset så BRING IT ON! :thumbup:

post-136336-1188415405_thumb.jpg

Endret av LOL_XD
Lenke til kommentar
Jeg tviler ikke på at vi ikke blir enige. Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli enig med en person som vil reagere på at samfunnet rakner rundt ham med et smil og "Hva var det jeg sa."

Jeg har faktisk layout`n klar til en t-skjorte med den påskriften. :!:

Men jeg tror folk vil ha mer enn nok med sitt den dagen til i det hele tatt å lese det.

Det smilet er vel mer et resultat av oppgitthet (vel overstått om du vil).

Samfunnet er en illusjon.

Bunnfalskt og overfladisk.

Vi er redusert til en flokk navlebeskuende forbrukere.

Mener det var en BM dude som brukte uttrykket "sjeleløse mennesker" en gang. (Griffar?)

Lenke til kommentar
Interessant å se så mange argumentere for å ødelegge ting hvis man er uenig. Siden jeg er uenig med disse så mener de kanskje det er greit at jeg kommer og knuser PCen deres så de ikke får gitt uttrykk for meningene sine på forumet lenger?

9388544[/snapback]

 

jepp, brenn ei kirke først, så skal du få knuse den dyreste PC`n jeg har :dribble:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-gjør oppmerksom til admin at dette ikke er oppfordring til brenning, men dumme spørsmål gir dumme svar

Endret av S2R2SK1
Lenke til kommentar

"Det er ikke irrelevant hvor mye gærnskap kristenpakket har gjort opp i gjennom tidene for hadde folket fått det bedre pga kr.dum så hadde det ikke vært en feil."

 

Hvilke grusomheter er det kristne i Norge begår i nåtid, da?

-nei foruten å ha en urettferdig maktposisjon og drive organisert kriminalitet mener du?

kirken m/mangen kristne mener at Guds ord/bibelen hevder seg over norsk lov

Religiøst trosamfunn er også et samfunn på sidelinjen av vårt samfunn som har side egene sær-relger som de skal følge.

Og så da? Så lenge de ikke bryter våre lover, må de få holde på.

 

Dersom noen i menigheten bryter norsk lov (feks pedofili) holdes det internt i menigheter og lar Gud/Jesus ordne opp ved bønn.

 

Dette er faktisk bekrefter av flere pastorer innenfor det tungt belastede kristenmiljøet...bla en disse gutta som også har fartstid innenfor den norske kirke og pinsebevegelsen:

http://www.21st.no/

Det tror jeg ikke er spesielt utbredt.

 

Bibelen strider imot norsk lov!

 

Nei, det gjør den ikke, på samme måte som Mein Kampf og andre slike bøker ikke gjør det: ytringsfriheten.

 

 

 

Hvorfor argumenterer du da for?

-Ingen har argumentert for å legitimere kirkebrann så vidt jeg vet.. :hmm:

 

Du har sagt at det er moralsk riktig. Har du glemt det?

 

-Religionsfrihet sier du..

Dersom jeg lager en religion med følgende forskrifter:

 

"For Odin skal gå foran deg og føre deg til Jøder og kristne, muslimer, budister, og ateister, og jeg vil halshugge de."

 

eller:

 

"Når en mann eller kvinne bærer et kristent eller jødisk symbol, skal de dø. De skal halshugges; det hviler blodskyld på dem."

 

Synes du jeg burde få lov til å registrere en slik religion?

9388550[/snapback]

 

Joda. Så lenge du ikke oppfyller kravene i den hellige boka. Gjør du det, er det rett for domstolen. Det gjelder forøvrig kristne, muslimer og andre også.

Lenke til kommentar
OK. La oss si at jeg synes det faktum at Frp ble startet er en verkebyll i Norges historie (altså det samme som du mener om kristendommen). Jeg hører så at partiet leier møtelokale rett borti gata. I ly av mørket sniker jeg meg fram med lighteren og bensinkanna for å rette opp denne katastrofale og unaturlige utviklingen i norsk politikk.

 

Er dette like rett som kirkebrenning? Om det ikke er det, hvor i all verden er den relevante forskjellen?

 

(Hvis det er det, så faller det på egen urimelighet. (Men det gjør i grunnen påstanden "det er OK å sette fyr på kirker" uansett.))

9379593[/snapback]

Her er vi inne på noe. Politikk og religion handler om makt. Så har vi da FRP som du kom med som eksempel. FRP har enerett som politisk parti til å:

 

-ha 60% av politisk undervisning i barne- og undomsskolen om sitt parti

-ha daglig propaganda av sin politikk på riskradio (P1)

-ha særegne avtaler med offentlig skole, som omfatter barnehage, barneskole, ungdomsskole og videregående skole

-lærerene til overnevnte skoler sender elever til partilokalene hver påske og jul, samt rundt høytider

-ha eget partilokale i militærleirer, arrangere politiske møter som soldater blir sendt på av befalet sitt

-ha egne politikere ansatt i forsvaret med høye stillinger

-Kongen er selv medlem av FRP og er FRP's øverste leder, i tillegg til å være øverste leder for forsvaret.

 

Ville det da vært greit å brenne ned partilokaler? Tja, kanskje det? Norske barn og ungdom indoktrineres i dette jævelskapet systematisk av staten. Ingen andre religioner eller partier har så stor makt som kristendommen i Norge. Fra et barn er født blir det fortalt om kristendommen i barnehagen, gjennom hele barneskolen, sendt til kirka via barneskolen, det fortsetter gjennom ungdomsskolen, ikke mye forandrer seg når dette barnet har vokst opp og begynner på videregående. Jævelskapen er ikke ferdig før man er ute av militæret, da har det gått 19-20 år!

 

Du har tydeligvis ikke tatt over deg hvilken omfang dette er. Du har ikke perspektivet på plass. For enkelte vil aldri forstå. Du vil aldri forstå hvorfor noen brenner kirker, og der er vi forskjeldige. Det er ikke uten grunn enkelte av oss tenker "drep de kristne".

9379919[/snapback]

 

Her er den hyllede posten.

 

Hva i den er det som rettferdiggjør kirkebrenning?

Lenke til kommentar

1. Du portretterer kristendommen som om den har mer innflytelse enn den i realiteten har, og

 

2. Selv om den skulle ha så mye innflytelse, så er ikke det noen god grunn til å brenne kirker. Om du ønsker frihet til å utøve eller la være å utøve religion og om du ønsker at folk ikke skal presse sine religiøse syn på deg, så må du ikke finne på å presse ditt syn på dem på en slik måte som det å sette fyr på en kirke er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...