Gå til innhold

fikk jehovas vitner på døren :D


Fanta4free

Anbefalte innlegg

kuleste ever ass.

 

 

 

 

 

nei ass verste jeg fikk han stoppa liksom aldrig og prate heller så derfor bare lukte jeg døra.

 

 

har de ikke bedre og gjøre eller??

han stod der i 3 min og prata om gud og natur katastrofer huff de 3 min er de lenge 3 min jeg har vert borti føltes som 10 min og kunne finne på mye rart på den tiden ass

Endret av TRibal89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si at du er satanist eller ikke tror på noen gud (husker ikke det korrekte ordet) :)

9357400[/snapback]

Hvorfor skulle ikke en Satanist tro på Gud? Tror ikke Kristne på Satan?

 

Uansett, si at du tidligere har vært Jehovas Vitne, men meldt deg ut. Ifølge egne regler skal de da utstøte deg på alle tenkelige måter. Han har ikke lov å snakke med deg lenger, og kommer til å forsvinne fort der ifra.

Lenke til kommentar
kuleste ever ass.

 

 

 

 

 

nei ass verste jeg fikk han stoppa liksom aldrig og prate heller så derfor bare lukte jeg døra.

 

 

har de ikke bedre og gjøre eller??

han stod der i 3 min og prata om gud og natur katastrofer huff de 3 min er de lenge 3 min jeg har vert borti føltes som 10 min og kunne finne på mye rart på den tiden ass

9357180[/snapback]

 

ass

Lenke til kommentar
kuleste ever ass.

 

 

 

 

 

nei ass verste jeg fikk han stoppa liksom aldrig og prate heller så derfor bare lukte jeg døra.

 

 

har de ikke bedre og gjøre eller??

han stod der i 3 min og prata om gud og natur katastrofer huff de 3 min er de lenge 3 min jeg har vert borti føltes som 10 min og kunne finne på mye rart på den tiden ass

9357180[/snapback]

 

ass

9410720[/snapback]

 

jeg skriver mye ass :p kanskje ikke på forum men ellers :p

Lenke til kommentar
kuleste ever ass.

 

 

 

 

 

nei ass verste jeg fikk han stoppa liksom aldrig og prate heller så derfor bare lukte jeg døra.

 

 

har de ikke bedre og gjøre eller??

han stod der i 3 min og prata om gud og natur katastrofer huff de 3 min er de lenge 3 min jeg har vert borti føltes som 10 min og kunne finne på mye rart på den tiden ass

9357180[/snapback]

 

ass

9410720[/snapback]

 

jeg skriver mye ass :p kanskje ikke på forum men ellers :p

9410996[/snapback]

 

hehe, er jo bare en vane det=) men personlig syntes jeg det ser litt rart ut. hehe.

Lenke til kommentar

En gang jeg stod på parkeringsplassen på REMA 1000 kom det en fra jehovas vitner bort til meg. Jeg stod med hodet inn i bagasjerommet, samtidig som jeg prøvde å flytte på noen bensinkanner, samtidig som jeg spiste en is, samtidig som jeg prøvde å forhindre at handlevognen rant avsted.

 

Han kom dritnærme meg, jeg stokk så mye at jeg smalt bakhodet opp i taket i bilen. Han prøvde å gi meg noen brosjyrer samtidig som han ville ha en samtale med meg.

 

Jeg måtte avvise han 3 ganger før han sakte begynte å rygge vekk, og når han endelig gikk, så gikk han sakt og nærme bilen, nesten skrapte oppi den. Jeg stod der med hjerte i halsen og håpet at han ikke ville lage ripe i lakken på den 2 uker gamle bilen :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...