Skogslik Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Syns ikkje dette var noe nei, venter på COD4 her Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette var et av de desidert dårligste WW2-spill jeg har prøvd på en god, god stund. Settingen så ut til å være bra, men gameplayet var et mareritt av dimensjoner. 9362256[/snapback] he he,så dårlig var den da ikke.....skal du prøve dårlig WW2 spill så sjekk demoen til Hour of victory......pure crap Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette her er ihvertfall uendelig mye bedre enn HoV. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette her var bare dritkjipt. Jeg venter på COD. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Synes egentlig det var ganske bra, gleder meg til lanseringen. Rart at folk har så forskjellige oppfatninger. I gamespot sitt siste prewiev skryter de av grafikken og lyden mens mange her er helt uenige... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er dritlei WW2 spill pr idag, samme gamle tyskerer du skyter, samma kjedelige våpner osv 9358152[/snapback] Men nå kan du hoppe i fallskjerm!!11one!1 9358265[/snapback] Kjøper ikke ett spill for å hoppe i fallskjerm og skyte folk fra lufta Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Grafikken er ikke alt i min verden Gameplayet er som alle andre spillene i serien. Kjøper ikke dette mest pågrunn av at det er lite nytt. Holder ikke med fallskjermhopping når resten er kjedelig. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Synes kameraføringen var rimelig fet i dette spillet. Mye bedre enn Call of Duty 3. Jeg har jo ferie når dette spillet kommer ut og, så det passer meg bra :-) Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Ræva demo. Rører ikke spillet. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dette var vel ikke dårlig, men problemet er at jeg gikk lei WW2 spill for lenge siden. CoD4 blir nok det eneste krigsspillet for meg i år. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Syntes folk tålte litt vel mange skudd eg. Elles, så blir det kansje eit kjøp. Veit ikkje heilt. Når blir det released? Hvis du kolliderar med anna snacks, vel eg bort Airborne. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Virker som et greit spill egentlig. Likte ikke demoen i starten, emn så spilte jeg den igjen, og da var det faktisk litt moro. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg likte demoen faktisk. Likte dette bedere enn Call of duty 3. Bevegelsene og kameraføringen var konge! Når man gjemmer seg har man så mange muligheter for å titte frem i den vinkelen man selv ønsker. Deilig =) Siktingen var litt dårlig... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg likte demoen faktisk. Likte dette bedere enn Call of duty 3. Bevegelsene og kameraføringen var konge! Når man gjemmer seg har man så mange muligheter for å titte frem i den vinkelen man selv ønsker. Deilig =) Siktingen var litt dårlig... 9367045[/snapback] Veldig enig CoD 3 suger... CoD 2 ftw! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Likte også demoen veldig godt. Synes det var mye mer action i det enn det er i CoD3 som er et støn kjedelig spill. Er ikke helt sikker på om jeg skal kjøpe fullversjonen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Som andre spill av denne typen (CoD og MoH) likte jeg det ikke... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 OM eg skulle kjøpt ett ww2 spill denne høsten så måtte det blitt brothers in arms hells highway, ikkje sikker på om det kjem denne høsten foresten.. men der såg gameplay og grafikk bedre ut enn EA sit bidrag i form av airborne.. eg likte demoen litt..men fiendene tok imot litt før dei la seg som sagt.. Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Dere er for bortskjemte med auto-aim. Synes dette spillet her var utrolig kult jeg. Skulle ønske det var denne standarden på de tidligere MoH spillene og, med ragdoll og det hele. Gleder meg til spillet kommer! Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Likte ikke demoen. Har liksom sett det meste før. Tror jeg bruker heller pengene på BIA3 Endret 27. august 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Er fan av WWII-spill deluxe! Mange kule ting her. Veldig rått å hoppe og kunne lande hvor man vil. Kameraføringen og siktingen var derimot håpløs. Føles "innzoma" om noen skjønner. Jeg liker dog at man sikter inn med L-triggeren, sånn som i Call of Duty. Grei grafikk, noe dårlig framerate og mye hakking, i tillegg til at man ikke ser folk på lang avstand. Ellers greit spill, mange artige detaljer. Dumme fiender og tamme medsoldater, og heller ikke den gode lyden jeg er vant med fra Call of Duty-spillene... Endret 27. august 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå