Gå til innhold

portere en nybestilling?


Anbefalte innlegg

mjo men når jeg ikke er tilgjengelig om to uker så blir det litt vanskelig..ble derfor litt irritert når man ikke kan utvise service.det skal da ikke være så vanskelig,kunde eller ei.

9382943[/snapback]

Det burde du kanskje tenkt på før du bestilte da?

Normalt så kan det ta litt lenger tid hos småoperatørene, men normalt sett så pleier de å ha sendt ut simkort og slikt i løpet av en uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel..går du tilbake til begynnelse av tråden,stilte jeg et spørsmål hvorpå jeg fikk ett svar og satset på det..dessverre var det i dette tilfellet feil..

9383139[/snapback]

Jeg vet ikke hvordan det fungerer hos småoperatørene, annet enn hva jeg har fra egne og bekjentes erfaring og det er at det tar litt lenger tid.

Velger du Telenor eller Netcom er alt stort sett aktivert og klart til bruk i løpet av 1 time... ofte etter bare noen sekunder!

Faktisk når jeg har forlenget kundens abonnement med 12 måneder og de har trådløs familie blir det sendt ut en melding til eieren om at en har byttet abonnement. Den meldingen får kundene som oftest før jeg har rukket å skrive ut kontrakten. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...