Gå til innhold

portere en nybestilling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var det jeg tenkte meg så de fikk meg ikke som kunde likevel..synd de kundeservice er et fremmedord i norge..

9375410[/snapback]

Er det så rart at de er litt vanskelig da? Hvorfor skal de strekke seg ekstra langt for deg eller prøve å være medgjørlig når du er helt åpen om at du ikke har noen intensjoner om å være kunde hos dem lenger enn det som er helt nødvendig?

 

Kundeservice handler ikke kun om å strekke seg lengst mulig for at du skal få det som du vil - de som jobber på kundeservice skal også sørge for at operatøren de jobber for tjener penger. Da er det ulogisk å skulle bruke ekstra ressurser eller gjøre deg en ekstratjeneste bare så du skal kunne forsvinne fortere.

Endret av zegenie
Lenke til kommentar

mulig de skal se til at firmaet skal tjene penger dog ville jeg satt min lit til andre i firmaet på akkurat det området..kundeservice skal tjene firmaet på best mulig måte,og det hjelper lite å tviholde på en kunde da en sur kunde er værre en tyve fornøyde..

 

slik JEG ser det duger de til ikke til noe av delene,da de er verken service utdanna,eller økonomi utdanna.og det sier jeg ikke på bakgrunn av denne hendelsen,men på en generellt grunnlag i norge.

 

men du,nå tar vi oss litt mere kaffe.

er dette noe du har lyst til å diskutere inngående kan vi altids ta dette etter arbeidstid..

Lenke til kommentar
mulig de skal se til at firmaet skal tjene penger dog ville jeg satt min lit til andre i firmaet på akkurat det området..kundeservice skal tjene firmaet på best mulig måte,og det hjelper lite å tviholde på en kunde da en sur kunde er værre en tyve fornøyde..

 

slik JEG ser det duger de til ikke til noe av delene,da de er verken service utdanna,eller økonomi utdanna.og det sier jeg ikke på bakgrunn av denne hendelsen,men på en generellt grunnlag i norge.

 

men du,nå tar vi oss litt mere kaffe.

er dette noe du har lyst til å diskutere inngående kan vi altids ta dette etter arbeidstid..

9375814[/snapback]

Hehe, jeg var ikke på jobb når jeg skrev det, så jeg drakk kaffe allerede da ;)

Lenke til kommentar

Jeg legger meg bare på den samme generaliserende linjen som han jeg svarte. Samtidig er jeg ganske så sikker på at jeg var nærmere sannheten enn han.

 

Jeg har jobbet med kundeservice i noen år nå. I inn- og utland, med norske og utenlandske kunder. Det siste året har jeg vel hatt 99% utenlandske kunder og det har vært en sann fryd å slippe oss nordmenn. :D

Lenke til kommentar
Jeg legger meg bare på den samme generaliserende linjen som han jeg svarte. Samtidig er jeg ganske så sikker på at jeg var nærmere sannheten enn han.

 

Jeg har jobbet med kundeservice i noen år nå. I inn- og utland, med norske og utenlandske kunder. Det siste året har jeg vel hatt 99% utenlandske kunder og det har vært en sann fryd å slippe oss nordmenn.  :D

9378182[/snapback]

 

Det var ment til innlegget over ditt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...