Jabi Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 er det mulig å portere ett ny bestillt mobilnummer? alså,kan man flytte ett telefonummer til ett annen leverandør- f ø r man får simkortet fra den opprinnelige bestillingen?eller roter man til alt da? Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 når du bestiller et nytt nr, vil det som regel være aktivt innen 1 time. Du kan portere et nr så snart nr er aktivt hos den første operatøren Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 ifølge kundeservice er ikke nummeret aktivt,og porteringsmulig, før du får simkortet i posten,hvilket tar 10-14 dager. Lenke til kommentar
BumperSticker Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 da gjør de det bare vanskelig for deg. Å aktivere et nytt nr tar bare noen minutter egentlig, men de kan utsette aktiveringsdatoen hvis de vil Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 var det jeg tenkte meg så de fikk meg ikke som kunde likevel..synd de kundeservice er et fremmedord i norge.. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) var det jeg tenkte meg så de fikk meg ikke som kunde likevel..synd de kundeservice er et fremmedord i norge.. 9375410[/snapback] Er det så rart at de er litt vanskelig da? Hvorfor skal de strekke seg ekstra langt for deg eller prøve å være medgjørlig når du er helt åpen om at du ikke har noen intensjoner om å være kunde hos dem lenger enn det som er helt nødvendig? Kundeservice handler ikke kun om å strekke seg lengst mulig for at du skal få det som du vil - de som jobber på kundeservice skal også sørge for at operatøren de jobber for tjener penger. Da er det ulogisk å skulle bruke ekstra ressurser eller gjøre deg en ekstratjeneste bare så du skal kunne forsvinne fortere. Endret 28. august 2007 av zegenie Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 mulig de skal se til at firmaet skal tjene penger dog ville jeg satt min lit til andre i firmaet på akkurat det området..kundeservice skal tjene firmaet på best mulig måte,og det hjelper lite å tviholde på en kunde da en sur kunde er værre en tyve fornøyde.. slik JEG ser det duger de til ikke til noe av delene,da de er verken service utdanna,eller økonomi utdanna.og det sier jeg ikke på bakgrunn av denne hendelsen,men på en generellt grunnlag i norge. men du,nå tar vi oss litt mere kaffe. er dette noe du har lyst til å diskutere inngående kan vi altids ta dette etter arbeidstid.. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 mulig de skal se til at firmaet skal tjene penger dog ville jeg satt min lit til andre i firmaet på akkurat det området..kundeservice skal tjene firmaet på best mulig måte,og det hjelper lite å tviholde på en kunde da en sur kunde er værre en tyve fornøyde.. slik JEG ser det duger de til ikke til noe av delene,da de er verken service utdanna,eller økonomi utdanna.og det sier jeg ikke på bakgrunn av denne hendelsen,men på en generellt grunnlag i norge. men du,nå tar vi oss litt mere kaffe. er dette noe du har lyst til å diskutere inngående kan vi altids ta dette etter arbeidstid.. 9375814[/snapback] Hehe, jeg var ikke på jobb når jeg skrev det, så jeg drakk kaffe allerede da Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 ja den kaffen er strengt nødvendig.. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 var det jeg tenkte meg så de fikk meg ikke som kunde likevel..synd de kundeservice er et fremmedord i norge.. 9375410[/snapback] Synd folkeskikk er et fremmedord i Norge. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hva var det til frekk kommentar da? Hææ?? Dette er et forum!! Så sjerpings ja! Jepp! Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg legger meg bare på den samme generaliserende linjen som han jeg svarte. Samtidig er jeg ganske så sikker på at jeg var nærmere sannheten enn han. Jeg har jobbet med kundeservice i noen år nå. I inn- og utland, med norske og utenlandske kunder. Det siste året har jeg vel hatt 99% utenlandske kunder og det har vært en sann fryd å slippe oss nordmenn. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg legger meg bare på den samme generaliserende linjen som han jeg svarte. Samtidig er jeg ganske så sikker på at jeg var nærmere sannheten enn han. Jeg har jobbet med kundeservice i noen år nå. I inn- og utland, med norske og utenlandske kunder. Det siste året har jeg vel hatt 99% utenlandske kunder og det har vært en sann fryd å slippe oss nordmenn. 9378182[/snapback] Det var ment til innlegget over ditt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvorfor skal du egentlig portere et nummer som akkurat er bestilt? Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 fordi jeg har muligheten.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 fordi jeg har muligheten.. 9380290[/snapback] Ja, du har muligheten, men hvorfor bestilte du et abonnement hos en operatør i det hele tatt hvis du ikke skal beholde det? Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 fordi jeg har muligheten.. 9380290[/snapback] Ja, du har muligheten, men hvorfor bestilte du et abonnement hos en operatør i det hele tatt hvis du ikke skal beholde det? 9381038[/snapback] Han fant vel et nummer han likte der? Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 fordi noen har lettere nummer enn andre Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Da er det vel bare å vente på at det blir aktivt da. 815mobil eller noe slikt du kjøpte hos da? Lenke til kommentar
Jabi Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 mjo men når jeg ikke er tilgjengelig om to uker så blir det litt vanskelig..ble derfor litt irritert når man ikke kan utvise service.det skal da ikke være så vanskelig,kunde eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå