-Shark- Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hei, Nettopp kjøpt meg BMW 316I Edit: 1994 modell som har gått 220 000. Etter en god vask: Utstyr: ABS Airbag Sentralås Elektriske vinduer Elektrisk takluke M-tech Interiør m3 styling Angel Eyes Tåkelys Ting som er gjordt: Nye lykter forran og bak Spoiler Dekor fra spoiler og forover. Dekor i bakrute, M3 Nye speil- M3 Nye felger- trenger nye dekk dog Byttet ut orginalt ratt, pedaler, matter, girkule og brekkhåndtak. Spiller byttet ut, og nytt og flott annlegg. Hvite blinklys på siden BMW merke forran og bak byttet ut i BMW merke med Carbon! Powerfilter Update kommer med bilder innvendig, av annlegget og etterhvert motor når den er rengjordt. Endret 26. august 2007 av -Shark- Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ser meget flott ut Shark og gratulere med ny bil Fjern den blåe linsa fra kamera ditt og ta nye bilder for det var ikke bra og jeg savner årsmodell og km stand Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 ser fin ut! grattis med ny bil.. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva skjer med hvitbalansen til kameraet da? Fiks nye bilder, er jo umulig å se farger på slike bilder. Ser likevel ut som en pen 3er Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Pen bil. Vill dog gjort dette: - Fjernet dekoren - Senket 60/40 - Cleanet bakluken - Fjernet M-krimskramset i grillen (da det ikke er en M3) - Fjernet spoileren - Lakkert det sorte Endret 25. august 2007 av EvenT Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Takk takk. Alle dere som snakker om bilder her, Det er dog tatt med en Sony k610i da, 2mpix så det er ikke akkurat mye og skryte av. Akkurat nå ser bilen ikke like bra ut. Var på tusen fryd og sto på grus plass der, den ble litt skitten vet jeg. EvenT Postet i går, 23:52 Pen bil. Vill dog gjort dette: - Fjernet dekoren - Senket 60/40 - Cleanet bakluken - Fjernet M-krimskramset i grillen (da det ikke er en M3) - Fjernet spoileren - Lakkert det sorte Den er senket 40/40, og det er mer en greit nok. Ok tror jeg neppe gidder og fjerne spoiler + lakering. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bilen har potensiale... helt klart. Her er forslag til ting jeg synes du bør gjøre: (Noe er nevnt før i denne tråden) 1. Fjern dekoren! 2. Fjern M-merket i grillen! Har ikke noe å gjøre på en 316. 3. Fjern spoileren bak. 4. Mulig det bare er missvisning... men det er ikke noe pent når bilen er lavere bak enn forran. Frontlyktene er fine og felgene helt greie. Resten av bilen ser veldig pen ut. Sert bort fra at bildekvaliteten suger voldsomt. Ellers så skiller denne bilen seg lite ut blandt alle de andre BMW'ene i samme serie som rusler rundt på norske veier. Hadde jeg hvert deg, så ville jeg kanskje gjort noe med motoren. 316 er ikke akkurat noen racer.... men til gjenngjeld slipper du jo skyhøye forsikringspremier. Fin førstegangsbil. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Bilen har potensiale... helt klart. Her er forslag til ting jeg synes du bør gjøre: (Noe er nevnt før i denne tråden) 1. Fjern dekoren! 2. Fjern M-merket i grillen! Har ikke noe å gjøre på en 316. 3. Fjern spoileren bak. 4. Mulig det bare er missvisning... men det er ikke noe pent når bilen er lavere bak enn forran. Frontlyktene er fine og felgene helt greie. Resten av bilen ser veldig pen ut. Sert bort fra at bildekvaliteten suger voldsomt. Ellers så skiller denne bilen seg lite ut blandt alle de andre BMW'ene i samme serie som rusler rundt på norske veier. Hadde jeg hvert deg, så ville jeg kanskje gjort noe med motoren. 316 er ikke akkurat noen racer.... men til gjenngjeld slipper du jo skyhøye forsikringspremier. Fin førstegangsbil. 9366078[/snapback] Den er ikke lavere bak en forran, det er 40/40 senk. Kvaliteten suger ja. Forsikring på meg, full kasko kom på 25 000 og noe mer- husker ikke nøyaktig i hue. En 316 er vel grei og starte med den. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Bilen har potensiale... helt klart. Her er forslag til ting jeg synes du bør gjøre: (Noe er nevnt før i denne tråden) 1. Fjern dekoren! 2. Fjern M-merket i grillen! Har ikke noe å gjøre på en 316. 3. Fjern spoileren bak. 4. Mulig det bare er missvisning... men det er ikke noe pent når bilen er lavere bak enn forran. Frontlyktene er fine og felgene helt greie. Resten av bilen ser veldig pen ut. Sert bort fra at bildekvaliteten suger voldsomt. Ellers så skiller denne bilen seg lite ut blandt alle de andre BMW'ene i samme serie som rusler rundt på norske veier. Hadde jeg hvert deg, så ville jeg kanskje gjort noe med motoren. 316 er ikke akkurat noen racer.... men til gjenngjeld slipper du jo skyhøye forsikringspremier. Fin førstegangsbil. 9366078[/snapback] Den er ikke lavere bak en forran, det er 40/40 senk. Kvaliteten suger ja. Forsikring på meg, full kasko kom på 25 000 og noe mer- husker ikke nøyaktig i hue. En 316 er vel grei og starte med den. 9366137[/snapback] 25.000! ? DAMN! Men trenger man egentlig full kasko på en slik bil da.....? Uansett... lykke til! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Det er sant ja. Norge som den staten de er vettu. De unge skal presses ut for penger. :!: Nei, jeg trenger ikke full kasko og har ikke betalt 25k! Jeg satt det på mamma og fikk delkasko til 8 tusen med dyrere tyveriforsikring pga annlegget i bilen og + at det var ung fører som skulle stå. Lenke til kommentar
325icab_88 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Grattis med bimmer Bilen er nok lavere bak en forran, dette fordi hjulbua bak er plassert lengre ned på bilen...Bmw har gjort det slik på en god del modeller... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Jepp, det er vel derfor det er så populært å senke mer fremme enn bak - for å kompensere for dette. Listen min var bare forslag, din bil. (: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Grattis med bimmer Bilen er nok lavere bak en forran, dette fordi hjulbua bak er plassert lengre ned på bilen...Bmw har gjort det slik på en god del modeller... 9367491[/snapback] Takk takk. Ja men tror ikke jeg gidder og kjøpe ny senkefjærer igjen da Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det har ikke du penger til.. Du burde forsikre deg mot bøtær du vettø Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Det har ikke du penger til.. Du burde forsikre deg mot bøtær du vettø 9421335[/snapback] så sant så sant Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er sant ja. Norge som den staten de er vettu. De unge skal presses ut for penger. :!: 9366512[/snapback] Staten? Prøv forsikringsselskapene. Helt råe priser, men det er jo fordi de unge driver og kræsjer hele tiden, og presser forsikringsselskapene for penger. Men seriøst, bort med det enorme M-merket... Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ja, vær så snill, fjern M-merket... Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hadde vert bedre hvis du kunne tatt noen bedre bilder av bilen. Bildene du har tatt her er gjort med Sony Ericsson K610i med hvitbalansen satt til innelys. I instillingene på kameraet i telefonen, så kan du sette denne til dagslys. Men før du tar neste bilde så sørg for å fjerne M-merket... ok? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Stilig bil med potensiale, men stiller meg bak resten her, fjern //M-merkingen, har ingenting på en 316 å gjøre. Vil også gjerne se noen bilder av interiøret. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Skal få ordnet ordentlig bilder med digitalkamera framfor mobilen MÅ bare få tid en dag til å vaske/polere bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå