-Shark- Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Styr unna "kinadekk"(linglong,nangkang,wanli +++), de har klare svakheter på våt asfalt. Personlig har jeg gode erfaringer med Federal ss595, meget bra grep for en billig penge! Ta en titt på: http://www.dekkonline.com Eneste ulempen med å handle på nett, er at de fleste dekkforhandlere tar rundt 800.- for montering når du har med dekk selv. 9412045[/snapback] Takk, der inne var det mye fint. Vil det koste mye i frakt etc? Kan legge om selv, så det er egentlig ikke noe stort problem. 9413515[/snapback] Ingen frakt fra Dekkonline.com 9437782[/snapback] Det må jo være noe frakt- men altså de betaler eller noe? Hentes på postkontoret da? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Styr unna "kinadekk"(linglong,nangkang,wanli +++), de har klare svakheter på våt asfalt. Personlig har jeg gode erfaringer med Federal ss595, meget bra grep for en billig penge! Ta en titt på: http://www.dekkonline.com Eneste ulempen med å handle på nett, er at de fleste dekkforhandlere tar rundt 800.- for montering når du har med dekk selv. 9412045[/snapback] Takk, der inne var det mye fint. Vil det koste mye i frakt etc? Kan legge om selv, så det er egentlig ikke noe stort problem. 9413515[/snapback] Ingen frakt fra Dekkonline.com 9437782[/snapback] Det må jo være noe frakt- men altså de betaler eller noe? Hentes på postkontoret da? 9442040[/snapback] De sender fraktfritt! Tollpost Globe kjører dekkene til den adressen du vil! Jeg bor i en bygd med 600 inbyggere langt oppi nord, og fikk dekkene levert på døra! :!: Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Det er jo herlig service da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå