Penrin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Heisann. Har et lite spørsmål. Dette er ja eller nei for det meste, men hvis det går så vil jeg vite hvordan... Kan man installere XP eller Vista på en TelefonPDA? Altså i mitt tilfelle iMate JasJar. Gjør ingenting om jeg ikke kan ringe med den, da jeg har en anna telefon jeg kan bruke til det.. Mvh Penrin Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Nei, en PDA må ha noe som er beregnet dem. Windows Mobile 5 har du vel på den nå vil jeg tro. Det er ikke like lett å bytte operativsystem på disse... og gjør du det så ryker ofte garantien din. (kun hvis I-mate kommer med offisiell oppdatering garantien vil være intakt) Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Bare for å legge til en ting til - det er minimumskrav for å bruke operativsystemer beregnet på pc, som de færreste mobiler, uansett hvor smarte, dekker. //Torgeir Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 OK. Har nok røket garantien et par ganger da ja.. Bytta mellom forskjellige WM6er på den. Men thanks anyways Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 OK. Har nok røket garantien et par ganger da ja.. Bytta mellom forskjellige WM6er på den. Men thanks anyways 9358859[/snapback] det er jo bare å legge tilbake den originale ROM'en så er jo garantien der enda ! (de kan vel ikke se at det har vært noen modda inne på den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå