kakesjef Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Dette er jo et kjempe prosjekt nesten som drøm må testes ut! hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Kanskje jeg skal bli med? Har jo prøvd med Okstad (m.m.) før, men det gikk jo til helvette rimelig fort. Kan godt bli med, men vil helst være litt nye klasser; mage, warlock eller rogue. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Foreløpig mangler vi en pala og kanskje en mage hvis ikke den forrige som ble lova mage svarer snart... Så dere kan kanskje være med... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg orker ikke starte å lvl igjen... så desverre for min del. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tror 50-levlene kan bli kjedelige for prosjekt drøm... MASSE ST og BRD! Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Neida, slutt og tull. Vi kombinerer det jo med litt LBRS hvi vi kan, og da. Mara, kan vi farme, just for the helluvit. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 jeg joiner på 70, da bytter jeg server og joiner drøm >.< Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Dessuten kan vi begynne i Outlands ganske tidlig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvor lang tid regner dere med å bruke før 70 ? Skal vel ta sin tid.... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er jo noe vi gjør for moro så ser ikke problemet Edit: Håper bare gruppene ikke går i oppløsning, da blir det mye bortkasta tid på organisering Endret 28. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) hei hvis det blir noen ledige plasser kunne jeg tenke meg å være med. helst som druid eller shaman, men alt utenom rogue funker! pga. jobb og skole kan jeg bare ha fast på fredager etter kl. 23! send meg PM hvis det blir noe ledig som passer Talex editleif Endret 28. august 2007 av TaleX Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Kuldesjokk: Jeg trenger en warlock-replacement til onsdager 19-21.30. Pug trakk seg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene. Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under... TomFu Schjellin Flickflack Taigah Endret 29. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Etter jeg logget av i går, ble jeg gjordt til classleader i guilden min, får vite i dag når ts møtene er, så hvis de kommer i veien så må jeg prioritere det, men som sagt jeg får vite det senere i kveld, kommer på i kveld og sier hva som skjer, dinga 5 igår så det er fortsatt litt igjen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Etter jeg logget av i går, ble jeg gjordt til classleader i guilden min, får vite i dag når ts møtene er, så hvis de kommer i veien så må jeg prioritere det, men som sagt jeg får vite det senere i kveld, kommer på i kveld og sier hva som skjer, dinga 5 igår så det er fortsatt litt igjen 9382452[/snapback] Send meg Pm når du vet ting sikkert Class og tider eventuelt... Edit: Quoter også meg selv Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene. Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under... TomFu Schjellin Flickflack Taigah 9382440[/snapback] Dere kan også bytte til Torsdag 18-22 Endret 29. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dette er noe jeg kunne tenkt meg å prøve på. vil gjerne være paladin. har aldri vært en plate, tank eller healer:) Men har vært rogue og hunter. (i high end instances altså) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Dette er noe jeg kunne tenkt meg å prøve på. vil gjerne være paladin. har aldri vært en plate, tank eller healer:) Men har vært rogue og hunter. (i high end instances altså) 9382465[/snapback] Se innboksen din Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er fortsatt 3 uker til vi starter Kulde ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Det er fortsatt 3 uker til vi starter Kulde ? 9382594[/snapback] Jepp, gruppa du er i starter om 3 uker Edit: Legger inn infoen på nytt Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene. Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under... TomFu Schjellin Flickflack Taigah Dere kan også bytte til Torsdag 18-22 (gjelder fortsatt de på lista, kan hende dere må bytte til lock, mage eller paladin hvis dere vil bytte) Endret 29. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det er fortsatt 3 uker til vi starter Kulde ? 9382594[/snapback] Jepp, gruppa du er i starter om 3 uker Edit: Legger inn infoen på nytt Ok, da skal jeg se om jeg kan skaffe en mage, warlock og paladin. TaleX kan kanskje komme inn i min gruppe på fredager hvis jeg finner en som kan hoppe over i en annen... Skal se på det etter skolen i dag. Gruppelistene vil bli litt utsatt på grunn av disse tingene. Edit: Hvis en av dere har lyst til bytte gruppe til enten tirsdag fra 20.00 eller PRD 1 eller Onsdag 19 - 22 (annen gruppe) Send meg Pm, gjelder kun de fire i listen under... TomFu Schjellin Flickflack Taigah Dere kan også bytte til Torsdag 18-22 (gjelder fortsatt de på lista, kan hende dere må bytte til lock, mage eller paladin hvis dere vil bytte) 9382604[/snapback] Er ikke jeg i gruppe med deg lengre? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå