Heart Break Kid Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 meh, like mye min feil, men heart break, Jeg har lov, jeg er jo tross alt den som gjør dps i kara (lolrogues) Det er hvertfall ikke langt fra sannheten ... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nei, Valere har sine perioder Også må vi ikke glemme gnomie... Men back on topic håper noen føler for å joine Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fikk veldig lyst til å levle opp en character på den serveren. Hva har dere mest bruk for, ranged dps? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Ranged dps, tank-klasser (om det interesserer deg) og gode healers sier jeg aldri nei til. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har en 70 Nelf prot warr, og har derfor gjerne lyst til å levle enten en priest (shadow) eller kanskje en hunter eller druid.. Vet ikke... Druid er i så fall healer. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Som jeg sier til alle, ta det du har lyst til, ikke mye vits i at du levler en også leaver du etter en uke fordi du ikke liker klassen... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Det er sant. Føler du for priest, gå priest. Alltid velkommen uansett, vi er et sosialt guild først og fremst. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Huntard it is then... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 De har vi cirka null av, gnimmels er eneste over 60 som jeg kommer på, ønsker deg meget velkommen Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Trenger dere en hunter til? Nydinga 70 med gear som jeg ikke ville unnet min verste fiende engang, men har hvertfall tilgang til pil og bue da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Jasplx. Vi instancer med deg, vi. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Knalle greier! Skal opp til et svin av en venn som har fått tilgang til Conan beta, men logger vel på en gang i løpet av kvelden eller morgendagen. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 In game nick er Aschehoug. Vet det er litt langt og "kjølkete" men men Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dere har en drøss med rogues, ja Alternativa mine er 70 rogue, 70 pala (+1450 heal) 37 huntard eller en 43ish spriest. (Spriesten og hunteren er allerede på Sylvanas) Problemet er at jeg er drita møkkings lei av healing, og veien fra 27 og 43ish til 70 er laaang. Men samtidig er jeg en konge på hunter /flex Jeg skal tenke litt på dette. Konseptet med sosialt og casual raiding er midt i blinken for meg, tror jeg. Siden jeg sjelden har mulighet til å raide mer enn 1-2 ganger i uka. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Du kan jo specce prot? Ulempen med å ha én godt gearet tank (to om vil teller med Hearth, men han er som regel opptatt) er at mye må avlyses om den ene personen (meg) ikke kan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har lyst til å være med, jeg også.. Men jeg spiller bare i helgene + da spiller jeg på presten min som jeg bare mangler 2 levler til lvl 70 Finnes ikke et team som kun tar 2-3 runs i uka? Kommer til å være en dr00d isåfall. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg datt av, snakker du om raiding/levling eller instanceprosjektet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Levling, sorry Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Forresten, Schjellin: Håret mitt er fortsatt langt. :> Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Du kan jo specce prot? Ulempen med å ha én godt gearet tank (to om vil teller med Hearth, men han er som regel opptatt) er at mye må avlyses om den ene personen (meg) ikke kan. Tjaa. Har aldri likt å tanke som paladin. Kanskje sende over pala'en og heale med den, mens jeg levler spriest eller tard ? Edit: Jeg snakker kun om lvl 70 og raiding her, altså. Ikke noe PRD (?) på meg. Endret 17. april 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå