Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt

Anbefalte innlegg

Torsdag 20.00 – 24.00 (helst allerede nå på torsdag)

Prd 2:

Taigah – druid – Vet ikke

Okstad – warlock - disadvantage

TomFu – mage – vet ikke enda

Mrrexor – priest - Achieved

Kuldesjokk – Rogue - Funzi

Dette blir gruppe 2, noe som ikke passer for noen av de i gruppen?

9374164[/snapback]

Tja, har raid da.

Men spørs om det er farmraid eller progress. Kan hoppe over førstnevnte men må nesten være med på progress.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ser det jo ut som at gnimmels kan steppe inn de ukene du må raide da :p Så hvordan høres det ut Tomfu?

og det høres bra ut gnimmels...

Edit: Kan alltids se over gruppene på nytt hvis det ikke passer, ikke alle grupper er ferdige enda så.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Er det fortsatt mulighet for og være med på dette?

Kunne tenke meg og bli med men da kun i en av instance gruppene, orker ikke levle utefor instancer, kan være hvilken som helst class utenom hunter :p

Endret av Hoon
Lenke til kommentar

Dette hørtes ikke så verst ut, så lenge det funker i praksis såklart. Jeg lurer på om det er ledig plass av noen av de eksisterende gruppene, eller om det ville vært en mulighet for å lage en ny en? Uansett, om noen vil lage en ny en, så er jeg med på det. Samma hvilken class enn så lenge.

edit: Okei, alt utenom druid iom. at mainen min er det. Helst priest :thumbup:

Endret av Seian
Lenke til kommentar
Torsdag 20.00 – 24.00 (helst allerede nå på torsdag)

Prd 2:

Taigah – druid – Vet ikke

Okstad – warlock - disadvantage

TomFu – mage – vet ikke enda

Mrrexor – priest - Achieved

Kuldesjokk – Rogue - Funzi

Dette blir gruppe 2, noe som ikke passer for noen av de i gruppen?

9374164[/snapback]

Tja, har raid da.

Men spørs om det er farmraid eller progress. Kan hoppe over førstnevnte men må nesten være med på progress.

9374569[/snapback]

Raidraid.

Torsdag er vanligvis Black Temple, prioriterer heller det :ohmy:

Lenke til kommentar

Jeg har to for mye til PRD 4 så hvis jeg får tre personer til så burde det gå... Men schjellin du skal være pala i gruppe 1 :p Grunnen til at jeg ikke har svart er skolen...

Og PRD 2 må tydeligvis sees litt mer på :p Så alle dere nye sender meg Pm (dere som har meldt interesse her i tråden) og jeg skal se om det kanskje blir en gruppe som kommer til å spille fredag fra 24.00 og ut eller noe... Burde passe for dere raidere :p

Edit: gruppene i første post stemmer ikke helt, men de folkene er ihvertfall meldt på, jeg kommer til å legge ut liste med de som har sendt Pm og hvilken class de er så kan de som ikke er på listen sende meg en Pm så fører jeg de opp, gruppene får revamps... Alt for mange sære tider :tease:

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Stealth_orb - Resto druid

Taigah – druid (tider)

Okstad – warlock

TomFu – mage

Mrrexor – priest

Kuldesjokk – Rogue

Imastard – rogue

Nerf – Healer (trenger info, class og tider)

Hasuwest – warrior (tider)

Flickflack – warrior

Daruu – Resto druid

Ocularis – warlock

Saimon – Shaman

Tweaky – warrior

Tyront – paladin

Bjohansen – rogue

saiyaman - priest

Seian - priest

Schjellin - (trenger info, tider)

nå er vi akkurat 5 grupper så nye folk nå må vi se om vi kanskje kan lage en gruppe 6 til senere...

Edit: Beklager dobbelpost...

Edit2: Dere som ikke har sendt info om class... Healer class er veldig ettertraktet...

Edit3: Da mangler jeg to pm's med tider fra visse folk... Alle som det strå trenger info ved må jeg få vite class av... Mener de har sendt tider, men gjør ikke noe hvis de sender tider også...

Edit4: Alle med parenteser bak nicket sitt mangler noe info, står spesifikt hvilken info i parentesen, blir mye edits :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Stealth_orb - Resto druid

Taigah – druid (tider)

Okstad – warlock

TomFu – mage

Mrrexor – priest

Kuldesjokk – Rogue

Imastard – rogue

Nerf – Healer (trenger info, class og tider)

Hasuwest – warrior (tider)

Flickflack – warrior

Daruu – Resto druid

Ocularis – warlock

Saimon – Shaman

Tweaky – warrior

Tyront – paladin

Bjohansen – rogue

saiyaman - priest

Seian - trenger info, tider og class)

Folk som har meldt seg på før som ikke har sendt Pm:

Mazage

Hoon

Og schjellin i repeat, du får ikke gi fra deg plassen i PRD 1...  :tease:

Og nå er vi akkurat 5 grupper så nye folk nå må vi se om vi kanskje kan lage en gruppe 6 til senere...

Edit: Beklager dobbelpost...

Edit2: Dere som ikke har sendt info om class... Healer class er veldig ettertraktet...

Edit3: Da mangler jeg to pm's med tider fra visse folk... Alle som det strå trenger info ved må jeg få vite class av... Mener de har sendt tider, men gjør ikke noe hvis de sender tider også...

Edit4: Alle med parenteser bak nicket sitt mangler noe info, står spesifikt hvilken info i parentesen, blir mye edits  :p

9376759[/snapback]

LoL, hvorfor får jeg ikke gji fra meg plassen ? Det timer veldig dårlig med raid tidene mine :s

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Hør med lycan så kanskje vi kan flytte litt på det :D Funker en eller to timer senere på kvelden eller snakker vi større forandring?

Edit: Gjerne en spoiler av quoten :tease:

ZaiCon: Vi er fullt atm.. Men vi får se hva som skjer venter fortsatt på et par Pm's....

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...