.tomf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Torsdag 20.00 – 24.00 (helst allerede nå på torsdag)Prd 2: Taigah – druid – Vet ikke Okstad – warlock - disadvantage TomFu – mage – vet ikke enda Mrrexor – priest - Achieved Kuldesjokk – Rogue - Funzi Dette blir gruppe 2, noe som ikke passer for noen av de i gruppen? 9374164[/snapback] Tja, har raid da. Men spørs om det er farmraid eller progress. Kan hoppe over førstnevnte men må nesten være med på progress. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Nå ser det jo ut som at gnimmels kan steppe inn de ukene du må raide da Så hvordan høres det ut Tomfu? og det høres bra ut gnimmels... Edit: Kan alltids se over gruppene på nytt hvis det ikke passer, ikke alle grupper er ferdige enda så. Endret 28. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Blir det Onsdag for prd 1 også? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er det fortsatt mulighet for og være med på dette? Kunne tenke meg og bli med men da kun i en av instance gruppene, orker ikke levle utefor instancer, kan være hvilken som helst class utenom hunter Endret 28. august 2007 av Hoon Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Dette hørtes ikke så verst ut, så lenge det funker i praksis såklart. Jeg lurer på om det er ledig plass av noen av de eksisterende gruppene, eller om det ville vært en mulighet for å lage en ny en? Uansett, om noen vil lage en ny en, så er jeg med på det. Samma hvilken class enn så lenge. edit: Okei, alt utenom druid iom. at mainen min er det. Helst priest Endret 28. august 2007 av Seian Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Men er det plass i noen av de eksisterene gruppene eller skal vi lage en til? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Foreløpig ser det fullt ut, men om jeg forstå trådstarteren rett så var det en-to som ikke har sendt PM. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hoon du kan ta pala spoten min Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Torsdag 20.00 – 24.00 (helst allerede nå på torsdag)Prd 2: Taigah – druid – Vet ikke Okstad – warlock - disadvantage TomFu – mage – vet ikke enda Mrrexor – priest - Achieved Kuldesjokk – Rogue - Funzi Dette blir gruppe 2, noe som ikke passer for noen av de i gruppen? 9374164[/snapback] Tja, har raid da. Men spørs om det er farmraid eller progress. Kan hoppe over førstnevnte men må nesten være med på progress. 9374569[/snapback] Raidraid. Torsdag er vanligvis Black Temple, prioriterer heller det Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) ok jeg spiller gjerne paladin, hvilken lvl er de andre nå? passer perfekt med raidtidene mine og Endret 28. august 2007 av Hoon Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hrmf, har sendt PM til kuldesjokk, men har ikke fått noe svar. *Hint hint* Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Skal begyne og spille wow igjen nå og kunne tenke meg å være med på dette. Kan spille palla, lock eller priest Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 glem mitt tidligere spørsmål om lvler, kikka nettopp på armory og ser at dere er 14, ble sent oppe med raiding i går så jeg er litt trøtt Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Kunne det vært en mulighet å fyrt opp enda en gruppe? Endret 28. august 2007 av Seian Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Jeg har to for mye til PRD 4 så hvis jeg får tre personer til så burde det gå... Men schjellin du skal være pala i gruppe 1 Grunnen til at jeg ikke har svart er skolen... Og PRD 2 må tydeligvis sees litt mer på Så alle dere nye sender meg Pm (dere som har meldt interesse her i tråden) og jeg skal se om det kanskje blir en gruppe som kommer til å spille fredag fra 24.00 og ut eller noe... Burde passe for dere raidere Edit: gruppene i første post stemmer ikke helt, men de folkene er ihvertfall meldt på, jeg kommer til å legge ut liste med de som har sendt Pm og hvilken class de er så kan de som ikke er på listen sende meg en Pm så fører jeg de opp, gruppene får revamps... Alt for mange sære tider Endret 28. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Stealth_orb - Resto druid Taigah – druid (tider) Okstad – warlock TomFu – mage Mrrexor – priest Kuldesjokk – Rogue Imastard – rogue Nerf – Healer (trenger info, class og tider) Hasuwest – warrior (tider) Flickflack – warrior Daruu – Resto druid Ocularis – warlock Saimon – Shaman Tweaky – warrior Tyront – paladin Bjohansen – rogue saiyaman - priest Seian - priest Schjellin - (trenger info, tider) nå er vi akkurat 5 grupper så nye folk nå må vi se om vi kanskje kan lage en gruppe 6 til senere... Edit: Beklager dobbelpost... Edit2: Dere som ikke har sendt info om class... Healer class er veldig ettertraktet... Edit3: Da mangler jeg to pm's med tider fra visse folk... Alle som det strå trenger info ved må jeg få vite class av... Mener de har sendt tider, men gjør ikke noe hvis de sender tider også... Edit4: Alle med parenteser bak nicket sitt mangler noe info, står spesifikt hvilken info i parentesen, blir mye edits Endret 28. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 hvilken lvl kjører dere da? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Stealth_orb - Resto druidTaigah – druid (tider) Okstad – warlock TomFu – mage Mrrexor – priest Kuldesjokk – Rogue Imastard – rogue Nerf – Healer (trenger info, class og tider) Hasuwest – warrior (tider) Flickflack – warrior Daruu – Resto druid Ocularis – warlock Saimon – Shaman Tweaky – warrior Tyront – paladin Bjohansen – rogue saiyaman - priest Seian - trenger info, tider og class) Folk som har meldt seg på før som ikke har sendt Pm: Mazage Hoon Og schjellin i repeat, du får ikke gi fra deg plassen i PRD 1... Og nå er vi akkurat 5 grupper så nye folk nå må vi se om vi kanskje kan lage en gruppe 6 til senere... Edit: Beklager dobbelpost... Edit2: Dere som ikke har sendt info om class... Healer class er veldig ettertraktet... Edit3: Da mangler jeg to pm's med tider fra visse folk... Alle som det strå trenger info ved må jeg få vite class av... Mener de har sendt tider, men gjør ikke noe hvis de sender tider også... Edit4: Alle med parenteser bak nicket sitt mangler noe info, står spesifikt hvilken info i parentesen, blir mye edits 9376759[/snapback] LoL, hvorfor får jeg ikke gji fra meg plassen ? Det timer veldig dårlig med raid tidene mine :s Endret 28. august 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hør med lycan så kanskje vi kan flytte litt på det Funker en eller to timer senere på kvelden eller snakker vi større forandring? Edit: Gjerne en spoiler av quoten ZaiCon: Vi er fullt atm.. Men vi får se hva som skjer venter fortsatt på et par Pm's.... Endret 28. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg raider fra 20:00 til 24:00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå