Rostad Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg er med lett jeg....hvis det blir horde på bloodfeather :> Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lycan. Hva med å starte opp noe lignende på nytt? Jeg og en kompis av meg er med i alle fall. + Rostad og han som skrev på forige side. Blir lett 20 stk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Vel, jeg har for mange faste ting allerede, avtaler og fastsatte spilltider. Så jeg er neppe med. Samtidig hadde det vært utrolig koselig å se prosjektet igang igjen, og dere er mer enn velkommen til å bruke Drøm som arena for det. Vi sponser naturligvis med litt professions, enchants, råd, zgomhumor og kanskje litt level 70s, om det skulle være aktuelt. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 fett! siden RL venna mine har slutta å spille hadde det vært morro med litt folk å prate med og lvle med:) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Da er Drøm perfekt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tessaytøs... du ninjaet teroconen min Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Hva faen? Er du sjef for Braindead inc? Din kuk! Dere har ganket meg. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) var ikke meg.. jeg ganker bare folk som fortjener det edit: jeg hadde fearet deg og ninjaet blomsten om ikke latencyen min hadde vært 3k atm... jeg trodde jeg hadde blomsten før deg... men hadde ikke drept deg uten at du angrep først Endret 16. april 2008 av Musty Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Da er det ikke meg. Er gnome mages som er de verste. -_- Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 mja når du sier det så har vi en gnom mage i guildet som dreper ALT han kommer over men han er i forsvaret atm.. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 So...any Drøm member online and present som kan lage en ah på BB så eg kan få med meg stakkars 50g over på en ny char. Er jo lite, men hjelper godt på en lowlvl ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Tre i ramparts nå, jeg kan sende fapsyl ned. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Levling-prosjekt avlyst grunnet jobb. Endret 5. mai 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lager ikke du nå det hele prosjekt Drøm går ut på? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er med om noken lager en ah auction i BB, på 60 g...totalt random. Vil ha med meg spenna over på hordesida ^^ Rekner med det blir tard..lei av clothies. Har prest og mage fra før, og druid. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lager ikke du nå det hele prosjekt Drøm går ut på? Drøm i seg selv er ikke et levling prosjekt. PDR var det. Og jeg tar ikke credit for det de gjorde før, jeg bare vidrefører noe som ble etterspurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå