Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Faen og at doke må vere på Sylvanas. Gamleserveren min før eg migga til Laughing Skull. dog alliance, så har noke lowbie ally igjen på sylvanas. Kunne tenkt meg en lowbie horde-char på sylvanas. Egentlig mest lyst å spele horde på alle chars, men når venner alt har rolla ally er det vanskelig =( Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Pf, vi er glimrende venner. Slett lowbie-alliancene (jeg kan hjelpe med glods/itemoverføring gjennom BB AH) og roll Sylvanas. Få vennene dine med deg. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tok vel med meg det meste av gold over på chars som migga når eg reiste, men kan vel vere noken G igjen kanskje, dog fint lite. Det eg ikkje liker med å rolle horde no er at no er ally så godt innarbeidd, med 3 chars på 70, 2 epic flying, plenty med spenn etc. Du ser kanskje problematikken? Eg ser på det som et slit å få det til med horde også. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Mjah, jeg hadde riktignok Horde, men rerollet fullstendig i TBC. Samtidig ser jeg problemene med det, og det er masse "arbeid" for å komme dit igjen. Samtidig ser jeg på Tøsa mi som sikkert er verdens tregeste levler. Han har nettopp fått epic flying og har ikke spilt så lenge. Selvsagt ditt valg, men Drøm vil ta deg i mot. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Får sjå Kan vere greit med en avkoblingschar. ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Hurra. \o/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sånn for ordens skyld. GM's/ Officer name's i Drøm? Kanskje prøve å få laga meg en char seinare idag, må få overført dei få g'a kanskje ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Meg (GM): Destination, Cabiri, Tessay, Lommemann (banken min \o/) Et par officers: Datsyl/Nus Tessaytøs Valere Perja Meridoc Carrot Jeg har -helt garantert- glemt noen, men er ferdig for dagen og skal hjem. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Må nesten ta dialogen på PM's ellerno her då. Går jo ikkje an å preike in-game om overføring ^^ Får sjå om et par timer..skal heim ifra Uni snart og så. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lycan, noen spesiell grunn til at du har 2 undead rogues på samme server? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg har bare en. Dog, jeg har min gamle preBC 60 rogue på moonglade fortsatt. Endret 16. april 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Å, kanskje jeg har misforstått. Hvem er Tessaytøs? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Tullut på forumet. Han lagde roguen, men trengte et navn. Jeg sa han kunne være tøsa mi. Og det ble han. Var epic å spille arena med han. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg er mest sannsynlig pålogga. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tullut på forumet. Han lagde roguen, men trengte et navn. Jeg sa han kunne være tøsa mi. Og det ble han. Var epic å spille arena med han. Haha, supert! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 lycan, har sendt en PM. =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Har sett den, men liten mulighet til å hjelpe deg nå. Drar nok hvert øyeblikk, senest innen halvtimen. Jeg kan sende Datsyl ned. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva er problemet? Jeg kommer om toppen to timer og da blir jeg for kvelden Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har allychar på sylvanas..berre snakk om å føre over det vesle innholdet av spenn han har til en ny hordechar =) Lenke til kommentar
drugis Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 skal dere ikke starte lvling prosjekt på nytt da? da er jeg in! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå