Lycantrophe Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Tror vi fortsatt har en plass ledig, så du kan sikkert bli med. Sjekk forumet vårt for oppdateringer. Vi er henholdsvis 25 (#1) og 31 (?)(#2). Lenke til kommentar
turak Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hold kjeft? Prøv å holde ontopic, litt viktig. OnTopic: Hadde jeg hørt om dette prosjektet før hadde jeg blitt med! Høres kjempebra ut, og har tidligere prøvd å sette igang noe slikt med noen kamerater. Men det har gått dårlig, dessverre. Så, hvor langt har dere kommet? Lvl og slikt .. Og hvis det er noen som helst sjanse for å bli med nå, så er jeg her .. klar for nye utfordringer EDIT: Hold kjeft var ment til turak dakker meg ... sjekk Dette Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fantastiske mennesker sier fantastiske ting. i r wub u Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Tror vi fortsatt har en plass ledig, så du kan sikkert bli med. Sjekk forumet vårt for oppdateringer. Vi er henholdsvis 25 (#1) og 31 (?)(#2). 32 nub!k Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kutt ut OT og la dette være en Drøm-tråd, da Er drøm noe mer enn OT da? Er jo det vi lever og ånder for.k Lenke til kommentar
turak Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 jeg drømmer om en verden uten sult, okey ... ferdig med drømming .. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg har fjernet endel innlegg som går på deltakere i tråden. Vær vennlige å holdere dere innenfor topic, og retningslinjer. Navnekalling hører ikke hjemme her. Den eller de som føler seg skyldige vet selv hvem de er. Alle kan forøvrig tenke litt over hva de poster, før de poster. Ikke kommenter dette innlegget i tråden, men ta det over PM om det skulle være noe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Minner gruppe 2 om å sjekke innom forumet før kveldens runde http://www.fagerland.org/drom/forum/ Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Som en del sikkert har fått med seg er vi en liten gruppe her på forumet som rerollet til Sylvanas Horde og er i guilden Drøm. Ah, Ally rerollers...i pity your souls. You are not worthy for the Horde. Endret 6. desember 2007 av WarpX Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Veldig få av de rerollede var alliance. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg var alliance.... Var på Earthen Ring en fin RP-realm med nesten ingen 1337 kids, men tanken om pvp og et litt barskere utseende fristet for mye. + rett før jeg rerolla hadde jeg begynt på ny alliance server som sugde maksimalt... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg var forresten også alliance. Var på Aszune, en helt grei, men totalt ubalansert realm med 1:3 horde:ally ratio, level 70. Tanken på at mange RL-bekjente hadde rerolla Sylvanas og Horde fristet meg, det at jeg hadde noen midlertidige RL saker å ordne opp i, sammen med at jeg rett og slett ikke hadde noe i nærheten av ei linje det gikk an å raide med. Det å ikke kunne raide på en PvE server blir som å kjede seg i hjel. Angående det med 1337-kids så er ally side Aszune fullt med DK-kids, folk som faen ikke kan engelsk, folk som ikke oppfører seg i det hele tatt, samt en rekke andre tullinger. Endret 6. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 DK-kids.. en wow plague værre enn the scourge =( Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Dere er vel tilnærmet de eneste. :> Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Endelig tilbake, med en balance drood for #1. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvordan står det til med Drøm? Mulig jeg flytter roguen over til Sylvanas om dere er hyppe på en som kan dolke dere i ryggen. Skal dog få den til 70 først og muligens piffe opp med noe pvp gear før jeg flytter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Vi slayer som faen. Vi er en del, og prøver å kjøre raids jevnlig, men sliter med slacky signups. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kjenner til problemet. Tar kontant ingame jeg, når jeg flytter. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Koselig Endret 16. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå