Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hold kjeft? Prøv å holde ontopic, litt viktig.

 

OnTopic: Hadde jeg hørt om dette prosjektet før hadde jeg blitt med! Høres kjempebra ut, og har tidligere prøvd å sette igang noe slikt med noen kamerater. Men det har gått dårlig, dessverre. Så, hvor langt har dere kommet? Lvl og slikt ..

 

Og hvis det er noen som helst sjanse for å bli med nå, så er jeg her .. klar for nye utfordringer ;)

 

EDIT: Hold kjeft var ment til turak :)

 

dakker meg ... sjekk Dette :D

Lenke til kommentar

Jeg har fjernet endel innlegg som går på deltakere i tråden. Vær vennlige å holdere dere innenfor topic, og retningslinjer.

 

Navnekalling hører ikke hjemme her. Den eller de som føler seg skyldige vet selv hvem de er. Alle kan forøvrig tenke litt over hva de poster, før de poster.

 

Ikke kommenter dette innlegget i tråden, men ta det over PM om det skulle være noe.

Lenke til kommentar

Jeg var forresten også alliance.

 

Var på Aszune, en helt grei, men totalt ubalansert realm med 1:3 horde:ally ratio, level 70.

 

Tanken på at mange RL-bekjente hadde rerolla Sylvanas og Horde fristet meg, det at jeg hadde noen midlertidige RL saker å ordne opp i, sammen med at jeg rett og slett ikke hadde noe i nærheten av ei linje det gikk an å raide med.

 

Det å ikke kunne raide på en PvE server blir som å kjede seg i hjel.

 

Angående det med 1337-kids så er ally side Aszune fullt med DK-kids, folk som faen ikke kan engelsk, folk som ikke oppfører seg i det hele tatt, samt en rekke andre tullinger.

Endret av PSV
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...