Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Bump, bump :)

 

PRD#2 trenger et nytt medlem, fortrinnsvis ønsker vi oss en warlock. Vi er kun fire stk atm, men har ikke hatt noen problemer. Gjorde Gnomereagan sist, og tenker å ta SM neste gang. Ca level må være 32 (vårt levelkrav til neste tirsdag er 32).

 

Spilletider: Hver tirsdag fra 20.00 !presis! ( :p )

 

Send meg PM om du kunne tenke deg å være med!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sjekket den siden, er de bare meg eller går dere EKSTREMT tregt fremover ? :p

Tenk deg at man skal finne et tidspunkt som passer for 4-5 personer da ;) Ikke så lett når man har treninger, skole, hunder.. Men jeg syns det er kjempemorsomt de kveldene vi spiller! Blir liksom ingen overdreven spilletid som tar gleden vekk. Så sitter vi på Skype og babler.

Dersom en gruppe finner ut at de klarer mer enn en dag i uka så er det jo ingen som nekter dem det :)

Lenke til kommentar

du skal nu være lavt lvl for og klare og lvl 2 gang i en instance ... men vet ikke helt hvordan de er etter ''the gods of zul'aman'' :p

 

så dere spiller en gang i uken ? ... hmm... da blir de vel sånn sirka 1 lvl pr 2 run ...

 

30 uker for 15 lvl ^^

 

men dere spille vel for moroa eller noe sånn :p

Ja, for man gjør jo instancer fra lvl 1. <.<

 

jeg mente gjenomsnite med lvl de tjener per uke da smart ass ..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Hvis jeg mekker en character på sylvanas nå, og bestemmer meg for å levle den. Kan jeg da bli tatt med i en gruppe senere?=P

 

Btw:

 

Yo per schtian! xD *poke*

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar
Soldat: Sir, vi er omringet.

General: Perfekt, nå kan vi angripe hvordan som helst retning.

 

Forteller meg egentlig det jeg behøver vite :)

 

Hvis jeg mekker en character på sylvanas nå, og bestemmer meg for å levle den. Kan jeg da bli tatt med i en gruppe senere?=P

 

Go ahead.

 

(PS: D e bare å gi opp, du kjøme ikkje t å overleve gchatten vår :p)

Lenke til kommentar

hvis du vil klage på min signatur eller si at jeg er idiot, ta de på PM... så får vi et fint og ryddigere forum :p

 

jeg er ikke noe ekspert, men liker wow ^^ hvordan verdenen er, hvordan alt er byggd opp ... sånn som dere ''gold grindera'' ikke kan sette pris på

Endret av turak
Lenke til kommentar

Hold kjeft? Prøv å holde ontopic, litt viktig.

 

OnTopic: Hadde jeg hørt om dette prosjektet før hadde jeg blitt med! Høres kjempebra ut, og har tidligere prøvd å sette igang noe slikt med noen kamerater. Men det har gått dårlig, dessverre. Så, hvor langt har dere kommet? Lvl og slikt ..

 

Og hvis det er noen som helst sjanse for å bli med nå, så er jeg her .. klar for nye utfordringer ;)

 

EDIT: Hold kjeft var ment til turak :)

Endret av Gersh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...