Pherol Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Har jeg sagt at jeg ikke vil være med...? Eneste er at jeg IKKE har fått info om div ting. Og ja, jeg glemte å si ifra om at jeg skulle bort i høstferien. Hadde du skjekket hjemmesiden av og til så hadde du fått all info du trenger! jeg kan ikke drive å ta ansvar for at du skal skjekke hjemmesiden! litt får du bidra med. men fint du svarer her ihvertfall :> EDIT: Da drar jeg deg inn igjen Psyko men da må du ta ansvar for at du følger med på forumet. Endret 14. oktober 2007 av Action01 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Action01, du bør seriøst fikse signaturen din! Max 4 linjer. Jeg har jo en Undead Priest (Shadow) med 8g på som jeg kunne migratet kanskje... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Nexuse Endret 15. oktober 2007 av Fancypants Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Action01, du bør seriøst fikse signaturen din! Max 4 linjer.Jeg har jo en Undead Priest (Shadow) med 8g på som jeg kunne migratet kanskje... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Nexuse Skal fjerne noe av det men du har også mer enn 4 linjer Jeg vet ikke om noen trenger en dps priest akkurat nå men vi kan jo se. Her er forum . <Drøms forum> Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Seks linjer nå Ola... Fancy sin er 4.... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Siden jeg driter langveis i det andre prosjektet, så kunne jeg tenkt å være med her, og siden det er horde også... Følte meg ubekvem med alliance igjen. Så kan jeg migrate priesten, så slipper jeg å levle :-) Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Seks linjer nå Ola... Fancy sin er 4.... Jeg holder på og fjerne men Fancy har akkurat fjerna litt så men er unødvendig og ta det her. Men Fancy se litt på forumet og følg med der. Men vet ikke om det er noe ledig nå. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva trenger dere av classes da? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hva trenger dere av classes da? Er litt rot på alle gruppene så bare følg med på hjemmesiden. (postet den tidligere) Endret 15. oktober 2007 av Action01 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hjemmesiden var litt smårot. Er questing utenom PRD lovlig på Sylvanas? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hjemmesiden var litt smårot. Er questing utenom PRD lovlig på Sylvanas? Bare ikke med prosjekt charen, men alle har alts de levler fritt.... Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hvis du har en annen alt, ja så klart men det er nok best om du holder deg på sammen lvl som de andre i gruppa di. EDIT: Kulde kom før meg ;P Endret 15. oktober 2007 av Action01 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Helvete da... :/ Jeg vil ha priesten i 70 fortest mulig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Da er ikke PRD tingen for priesten din, levle en til to ganger i uka.... Men kan jo joine med noe annet i PRD da... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Og der kom det usvarte spørsmålet mitt: hva trenger dere? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Der kan du ikke få noe konkret svar før i morgen, et par folk forsvant nylig (jeg har vært vekke en uke) så rensker opp i det as we speak... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Interessant prosjekt dere har her. Åssen går det med det? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Går veldig fint for gruppe 1, gruppe 2 mangler vel en mann (tror han fant en ny) og gruppe 3 og 4 har vel ikke kommet skikkelig i gang... Men er med i PRD 1 selv og vi har det kjempeartig, 22 og SFK nå for tiden Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tror forresten jeg vil trekke meg fra PRD, jeg vil heller lvle mainen min, som jeg heller ikke har fått opp i lvl 70. Kan heller joine senere en gang, hvis jeg gidder å lvle opp i gruppehøyde da. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Tror forresten jeg vil trekke meg fra PRD, jeg vil heller lvle mainen min, som jeg heller ikke har fått opp i lvl 70. Kan heller joine senere en gang, hvis jeg gidder å lvle opp i gruppehøyde da. Så hva var poenget med og skrive masse om det litt lengre oppe på siden? :/ Nå trenger PRD#4 en Tank! Endret 15. oktober 2007 av Action01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå