Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Foreslår at du prøver å sette opp litt selv  :p  Med mindre det flyr inn med pm's til meg nå da  :ph34r:

9571475[/snapback]

Helt enig. Jeg tror du nester får sette den opp selv deneriks. Kulde har litt mye og holde styr på nå. men det blir kanskje en open spot i en annen prd.

 

Gah!  :ph34r:

 

Edit: Mulig å gjøre noe med looken på forumet? Eventuelt personlige innstillinger?

9570958[/snapback]

Altså vi har jo bare den så vi kan se beskjeder og diskutere ting :p er ikke noe stress :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en PRD 6 snart oppe å går? jeg melder meg som medlem nummer 1!

 

hvilken som helst class og hvilken som helst rolle  :thumbup:

9571450[/snapback]

Var det deg Marius snakka med i går? EDIT: Det var det ja.

 

Da er vi fremdeles på utkikk etter en holy priest, og sugne etter å komme igang så fort som mulig :D

 

Har forresten postet litt på forumet, for å få litt liv i det. Så ikke alt blir tatt i tråden her.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Må innom enda en tråd da  :p

Men joda kan sikkert ta info der, men PLIS gi meg ny skin, øynene mine sliter med fargene... Sitter på PC-en uten briller og de fargene der var fæle da altså  :p

9571738[/snapback]

 

Hmm. Kan sikkert fikse sånn at default phpbb themet kan brukes.

 

edit:

 

For de som har lyst til å skifte mellom subSilver og cleanLegacy (Forum / blog templaten): Trykk på profile, scroll nedover til du ser theme, skift til det du har lyst på.

 

Subsilver: http://www.phpbbhacks.com/templatesdemo/index.php?s=1

Cleanlegacy: http://www.website-talk.com/index.php?sid=...aaa9a11bf48f6aa

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar
Hjelpes. Da må jeg trekke på tanken om å trekke meg i og med at to dager i uken blir for mye.

9577606[/snapback]

Det må du ikke, PRD 4 har uten gruppens samtykke satt opp en dag ekstra.... Dette har jeg ikke tillatt ;)

Får kjøre en Bold på dette.

Skal dere endre dager eventuelt flere dager skal alle i gruppen samtykke og dere skal si i fra til meg per Pm

Lenke til kommentar

Da har jeg møtt på et problem, noe usikkert om shamanen min kan være DPS i kveldens PRD, vet ikke helt når jeg kommer hjem/må reise i dag...

 

Hvis noen kan steppe inn hadde det vært veldig fint, får vi heller se hvis jeg kommer online om step-in skal fullføre runnet eller om jeg skal ta over... Eneste kravet som step-in er lvl 18 minimum og at du kan gjøre skade :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...