Pherol Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Foreslår at du prøver å sette opp litt selv Med mindre det flyr inn med pm's til meg nå da 9571475[/snapback] Helt enig. Jeg tror du nester får sette den opp selv deneriks. Kulde har litt mye og holde styr på nå. men det blir kanskje en open spot i en annen prd. Gah! Edit: Mulig å gjøre noe med looken på forumet? Eventuelt personlige innstillinger? 9570958[/snapback] Altså vi har jo bare den så vi kan se beskjeder og diskutere ting er ikke noe stress Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Må innom enda en tråd da Men joda kan sikkert ta info der, men PLIS gi meg ny skin, øynene mine sliter med fargene... Sitter på PC-en uten briller og de fargene der var fæle da altså Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) en PRD 6 snart oppe å går? jeg melder meg som medlem nummer 1! hvilken som helst class og hvilken som helst rolle 9571450[/snapback] Var det deg Marius snakka med i går? EDIT: Det var det ja. Da er vi fremdeles på utkikk etter en holy priest, og sugne etter å komme igang så fort som mulig Har forresten postet litt på forumet, for å få litt liv i det. Så ikke alt blir tatt i tråden her. Endret 25. september 2007 av Juliess Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bra Juliess =] En siste post om hva nettsiden er < Trykk på meg! > Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Gruppe 2 er ferdig og de som er med er: Meg - Warrior ingame: Mimikry Tofagerl - Pala ingame: Shruggie Imastard - Rogue ingame: Skipzi Stealth_orb - Shaman ingame: Amarian Rl venn av meg - Mage ingame: (kommer tilbake med det) 9568871[/snapback] Ble jeg ikke med? :S Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 PRD4 skal spille i dag. men Psykorage kan ikke. Kan noen tanke for oss? og btw jeg er hjemme 15min før vi skal starte (18.15) men skal spise 18.45 så håper dere kan vente til jeg kommer tilbake fra middag. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvilken level og hvilken instance skal PRD4 i? Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvilken level og hvilken instance skal PRD4 i? 9573636[/snapback] Vi er 16 og er i RFC Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 liten interesse for å starte en PRD 6? jeg kan gjerne sette opp en ny PRD, kom med PM. send gjerne hvilken class du vil være. personlig kan jeg spille alt av klasser og roller. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Saimon måtte kaste inn håndkleet da det kolliderte med en del IRL ting og slikt Men daneriks kan vel kanskje ta over som shaman her? Eventuell annen klass om gruppen ønsker det... Snakk med action01 (?) for mer info... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Må innom enda en tråd da Men joda kan sikkert ta info der, men PLIS gi meg ny skin, øynene mine sliter med fargene... Sitter på PC-en uten briller og de fargene der var fæle da altså 9571738[/snapback] Hmm. Kan sikkert fikse sånn at default phpbb themet kan brukes. edit: For de som har lyst til å skifte mellom subSilver og cleanLegacy (Forum / blog templaten): Trykk på profile, scroll nedover til du ser theme, skift til det du har lyst på. Subsilver: http://www.phpbbhacks.com/templatesdemo/index.php?s=1 Cleanlegacy: http://www.website-talk.com/index.php?sid=...aaa9a11bf48f6aa Endret 25. september 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Subsilver går ofte igjen som default, den liker jeg godt. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Saimon var i gruppa mi (#3). Vi trenger ny healer, går greit med ny shaman. Må levle til 18 da. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå er jeg rimelig i tvil her, dere. På PRD-forumet står det at jeg skal spille på tirsdag og torsdag. Stemmer dette? Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå er jeg rimelig i tvil her, dere. På PRD-forumet står det at jeg skal spille på tirsdag og torsdag. Stemmer dette? 9577443[/snapback] Ja PRD4 Spiller Tirsdag og Torsdag, på Tirsdag begynner vi 19.00 og på Torsdag 19.30 Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hjelpes. Da må jeg trekke på tanken om å trekke meg i og med at to dager i uken blir for mye. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hjelpes. Da må jeg trekke på tanken om å trekke meg i og med at to dager i uken blir for mye. 9577606[/snapback] Det må du ikke, PRD 4 har uten gruppens samtykke satt opp en dag ekstra.... Dette har jeg ikke tillatt Får kjøre en Bold på dette. Skal dere endre dager eventuelt flere dager skal alle i gruppen samtykke og dere skal si i fra til meg per Pm Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Da har jeg møtt på et problem, noe usikkert om shamanen min kan være DPS i kveldens PRD, vet ikke helt når jeg kommer hjem/må reise i dag... Hvis noen kan steppe inn hadde det vært veldig fint, får vi heller se hvis jeg kommer online om step-in skal fullføre runnet eller om jeg skal ta over... Eneste kravet som step-in er lvl 18 minimum og at du kan gjøre skade Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noen som har interesse for å tanke for PRD5? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 http://www.fagerland.org/drom/forum/viewtopic.php?p=74#74 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå