Ocularis Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Meh, feil url jeg posta isted. http://drøm.fagerland.org/ er mer riktig. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Kullesjokk? Sender jeg kull på folk? Neida, er nok plass til deg, da blir det 2X rogue og en mage, mangler healer og tank da... Edit: Tror vi har healer... Xzii Endret 24. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Kullesjokk? Sender jeg kull på folk? Neida, er nok plass til deg, da blir det 2X rogue og en mage, mangler healer og tank da... Edit: Tror vi har healer... Xzii 9562364[/snapback] lol skreiv jeg virkelig det mente kuldesjokk ofc Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Men fører deg opp jeg... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Må jo ha en tank her da. Meget lite vits med 2 rogues. Det er jo ingen priest eller warrior. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vi har resto shaman... Tank er underveis, er jo en spot som ikke har valgt class enda... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hva er det du og Neppe vil være? 9562171[/snapback] Stemmer at jeg vil være mage ja Skal vi bare levle opp til 14, så begynner vi? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hva er det du og Neppe vil være? 9562171[/snapback] Stemmer at jeg vil være mage ja Skal vi bare levle opp til 14, så begynner vi? 9562625[/snapback] Bare å begynne med levlingen, da er ihvertfall dere klare... Skal få resten fortest mulig til 14 også... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har smugbegynt allerede, har nemlig fri idag Juliess er nicket. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg har smugbegynt allerede, har nemlig fri idag Juliess er nicket. 9562659[/snapback] Hvis ingen får invita deg til Drøm så skal jeg gjøre det når jeg kommer hjem Bare kos hvis dere levler en char utenom PRD også Edit: Tenkte jeg skulle få Drøm "kjernen" Til å lage et innlegg som vi kan legge inn i første posten, litt sånn hva vi står for og litt om skype samtalene og slekt, sånn at folk kan få vite litt om Drøm Endret 24. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg KAN være tank, ser ikke på det som så negativt. Er det startet noen guild for prosjektet? Lenke til kommentar
daneriks Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) har dere en plass til meg i drømmeprosjektet deres? har veldig lyst å levle opp en ny character på denne måten, har ingen guilds på mainen min så jeg har veldig lite å gjøre på. send PM til meg hvis dere klarer å skvise meg inn et sted Edit: kan være healer, tank eller hunter/rogue, men jeg har allerede en warrior, priest og shammy. så helst druid(healer eller tank) eller så kan jeg prøve meg som pala(healer eller tank) Endret 24. september 2007 av daneriks Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg KAN være tank, ser ikke på det som så negativt. Er det startet noen guild for prosjektet? 9562898[/snapback] Hvis du vil være tank er det fint, bare si om du vil være pala, warrior eller druid tank du Drøm guilden eksisterte en god stund før prosjektet ble startet, så ja er en guild også Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 har dere en plass til meg i drømmeprosjektet deres? har veldig lyst å levle opp en ny character på denne måten, har ingen guilds på mainen min så jeg har veldig lite å gjøre på. send PM til meg hvis dere klarer å skvise meg inn et sted 9562903[/snapback] Skal se hva jeg kan fikse... Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser kult ut, men kan ikke så sent som de fleste gruppene har tidene sine så er det noen av gruppene som har tider som er ferdig før 19? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har smugbegynt allerede, har nemlig fri idag Juliess er nicket. 9562659[/snapback] Hvis ingen får invita deg til Drøm så skal jeg gjøre det når jeg kommer hjem Bare kos hvis dere levler en char utenom PRD også Edit: Tenkte jeg skulle få Drøm "kjernen" Til å lage et innlegg som vi kan legge inn i første posten, litt sånn hva vi står for og litt om skype samtalene og slekt, sånn at folk kan få vite litt om Drøm 9562852[/snapback] Kan ta meg av det, skrive litt om ting som blir tatt opp med jevnt mellomrom på Skype, slike ting som Lycan tapte duell mot meg og det noe spessielle innholdet på skypesamtalane. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 PRD 5 Neppe - rogue Juliess - mage Zeromac - vet ikke Alexander91 - rogue Xzii - shaman 9561338[/snapback] Håper alle her faktisk har tenkt å være med. Slitsomt om noen f.eks slutter halvveis. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Håper jeg også, men tror det går greit. Hvis for eksempel EN slutter overtar bare jeg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Ser at jeg er skrevet opp i PRD 5. Jeg har tenkt til å være med, og jeg kan egentlig spille hva som helst. Så hva er det som trengs i PRD 5? Endret 24. september 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser at jeg er skrevet opp i PRD 5. Jeg har tenkt til å være med, og jeg kan egentlig spille hva som helst. Så hva er det som trengs i PRD 5? 9563154[/snapback] Mente jeg husket rett at du ville være med Priest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå