MrRexor Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tessay har gjort det for meg før.. :!: Veit du gjorde det i går.. Non som har tid til å gjørra det nå? 9554645[/snapback] Jeg har Bare dask meg litt, så kjem eg. Lenke til kommentar
Macord Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tessay har gjort det for meg før.. :!: Veit du gjorde det i går.. Non som har tid til å gjørra det nå? 9554645[/snapback] Jeg har Bare dask meg litt, så kjem eg. 9554652[/snapback] Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Macord, alt for mange smile tegn Kjellinguten hva heter du ingame egentlig? å hvilken lvl er du? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det ser dårlig ut for meg framover. Jeg tror jeg må trekke meg nå, etter nye raidtider og øvingstider med bandet, så har jeg ikke tid rett og slett. Jeg bør trekke meg før jeg er for høy level til at ingen gidder å levle opp. Sorry gutter, jeg føler meg skikkelig dum. 9552689[/snapback] Huff og huff :< Er jo ikke PRD1 uten "HÆLVET Æ HAR AGGRO DIN JÆVLA HESTKUK SJØ" i skype Synd å høre! Men finner vel en erstatning, så trenger ikke føle deg dum. 9552751[/snapback] Ingen okstad? Hvem skal vi be om status report da? Du får komme innom på Dørm når du har tid 9553031[/snapback] Jeg er ikke sikker enda, så ikke meld meg ut. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Si ifra om det er plass da Lenke til kommentar
-kjelli- Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Macord, alt for mange smile tegn Kjellinguten hva heter du ingame egentlig? å hvilken lvl er du? 9554693[/snapback] Heiter forsatt saigt og er lvl 15 atm. ska bli lvl 16 til tirsdag Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Dette er vel kanskje en liten digresjon, men lurte på om lederane her kunne summere litt opp korleis det går med Drøm Har fulgt litt med i denne tråden, og lurer egentlig berre.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vel, er ikke leder i en gruppe, men "leder" over gruppelederene (til en viss grad) og kan si at PRD 1 har hatt tre gøyale runs med jevn fin progress, de andre gruppene har hatt litt kluss med at et par ikke har stilt opp og slikt, men det er utbedra nå så denne uken skal vel alle gruppene etter planen komme skikkelig i gang, kanskje lederene for gruppene sitter med et litt annet syn på dette med hvordan det har gått... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vi gjorde det steinbra med 4 i sist run. Vi har utmaksa RFC i level, så nå ser jeg frem til gode gamle tidløse udødelige The Deadmines Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Vi gjorde det steinbra med 4 i sist run. Vi har utmaksa RFC i level, så nå ser jeg frem til gode gamle tidløse udødelige The Deadmines 9559500[/snapback] Er kanskje interessert i å bli med dersom dere mangler noen. Ville i så fall spillt mage. Vurderer å plukke opp spillet igjen etter et lengre avbrekk. Si fra hvis dere trenger mage til en av gruppene. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Synes fortsatt det er noe lite aktivitet på de "offisielle" forumene folkens. http://drøm.fagerland.no/ Gå og registrer dere. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det er jo ikke så rart, når forumet ikke fungerer. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ok, nå har jeg fått henvendelser fra fire fem personer som er interessert i prosjektet så jeg setter opp en gruppe til i løpet av dagen, ikke mas om du kan være med og slikt får etter gruppen er satt opp... Har Pm fra de som skal være med... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Husker ikke hvilken PRD dette blir en gang PRD 5 Neppe - warrior Juliess - mage Zeromac - priest Alexander91 - rogue Xzii - shaman Disse er folk jeg har fått Pm fra, men kan alle enda eller noen som trekker seg? Class request kommer fra meg snart.... Endret 24. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Riktig URL Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Genetex trakk seg jo nylig fra gruppa mi.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ser du, noe jeg hadde glemt Da får jeg gå til neste på lista Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er med på den gruppa med Neppe, og ja jeg kan fremdeles Gleder meg! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er med på den gruppa med Neppe, og ja jeg kan fremdeles Gleder meg! 9562024[/snapback] Hva er det du og Neppe vil være? Lenke til kommentar
alexander91 Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg joina drøm her omdagen Heter Frolt og er level 11 rogue. Elsker norske guilder, var medlem av Aurora Borealis som var en norsk kara guild på Ravenholdt. Sender Kullesjokk Pm angående instance gruppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå