Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser dårlig ut for meg framover. Jeg tror jeg må trekke meg nå, etter nye raidtider og øvingstider med bandet, så har jeg ikke tid rett og slett. Jeg bør trekke meg før jeg er for høy level til at ingen gidder å levle opp. Sorry gutter, jeg føler meg skikkelig dum. :(

9552689[/snapback]

Huff og huff :< Er jo ikke PRD1 uten "HÆLVET Æ HAR AGGRO DIN JÆVLA HESTKUK SJØ" i skype :( Synd å høre! Men finner vel en erstatning, så trenger ikke føle deg dum. ;)

9552751[/snapback]

Ingen okstad?  :cry:  Hvem skal vi be om status report da? Du får komme innom på Dørm når du har tid  :D

9553031[/snapback]

Jeg er ikke sikker enda, så ikke meld meg ut.

Lenke til kommentar

Vel, er ikke leder i en gruppe, men "leder" over gruppelederene (til en viss grad) og kan si at PRD 1 har hatt tre gøyale runs med jevn fin progress, de andre gruppene har hatt litt kluss med at et par ikke har stilt opp og slikt, men det er utbedra nå så denne uken skal vel alle gruppene etter planen komme skikkelig i gang, kanskje lederene for gruppene sitter med et litt annet syn på dette med hvordan det har gått...

Lenke til kommentar
Vi gjorde det steinbra med 4 i sist run. Vi har utmaksa RFC i level, så nå ser jeg frem til gode gamle tidløse udødelige The Deadmines  :D

9559500[/snapback]

Er kanskje interessert i å bli med dersom dere mangler noen. Ville i så fall spillt mage. Vurderer å plukke opp spillet igjen etter et lengre avbrekk.

Si fra hvis dere trenger mage til en av gruppene. :cool:

Lenke til kommentar

Husker ikke hvilken PRD dette blir en gang ;)

PRD 5

Neppe - warrior

Juliess - mage

Zeromac - priest

Alexander91 - rogue

Xzii - shaman

Disse er folk jeg har fått Pm fra, men kan alle enda eller noen som trekker seg?

Class request kommer fra meg snart....

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...