Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare vær så vanskelig.  :hrm:

 

Neida, men litt vanskelig å huske slike navn når jeg aldri kan/har uttalt det. Ocularis og tofagerl, skal dere avtale mellom dere, eller er det noe jeg kan gjøre/hjelpe til med det?

9538167[/snapback]

 

Tror det skal gå fint, må bare gjøre meg ferdig med prosjektet som skal leveres i morra. :)

Lenke til kommentar

Ragefire Chasm -> Deadmines -> Shadowfang Keep -> Blackfathom deeps/Razorfen Kraul -> SM: Graveyard -> SM: Library -> SM Armory (til alle er gearet) -> Razorfen Downs/SM: Cathedral til alle er geared -> Uldaman/alternativer? -> Zul'farrak -> litt Maraudon -> Sunken Temple -> Blackrock Depths -> Lower Blackrock Spire -> Hellfire Citadel: Ramparts -> Hellfire Citadel: Blood Furnace -> Coilfang Reservoir: Slave Pens -> Coilfang Reservoir: Underbog -> Auchindoun: Mana Tombs -> Auchindoun: Auchenai Crypts -> Litt usikker videre, har ikke helt kontroll på alle instances.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke spilt på PvP realm før, men fikk vite i går at i Westfall blir man automatisk PvP enabled. Wailing Caverns er vel samme level som The Deadmines. Deadmines er kjekkere, men det blir langt å gå for hver gang man skal reparere og selge.

9540757[/snapback]

Bare passe på å gå på tur sånn at to stykker kan porte dere opp igjen, så stikker de så gjør dere det samme de... Sånn vi har gjort det...

Lenke til kommentar
Hvis noen fra PRD #3 har lyst å levle litt i helga så si ifra når det passer best. For meg er det i grunnen nesten helt det samme.

9541778[/snapback]

 

Jeg kan godt heale intil jeg er 15. på 15 tenkte jeg skulle gjøre den questen i ghostlands så jeg får den staffen:p gruppa mi er på 16 så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...