Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, er det til 14 jeg skal levle? Har startet en priest.

 

Jeg er på ingen måte sikkert at jeg kan vere med, internett har vert utrolig ustabilt de 2 siste ukene, og telenor har sendt folk hit for å fikse det, senest i dag skulle det vere "i orden" for 2 gang, men nei..

 

Så jeg skal prøve men ikke sett meg opp som at jeg er sikker.

Endret av genetex
Lenke til kommentar

Da har kickingen begynt. Et par har ikke blitt fjernet fordi jeg kan ha huset å se de in-game, men fristen på å sende meg Pm blir kort.... Mer info i bunn av posten.

 

tirsdag fra 20.00 Oppstart 11. september

 

Prd # 3

 

 

tofagerl - paladin - shruggie***

Fagerhaug - mage***

Imastard - Rogue*** - (bank også)

Stealth_orb - resto shaman - amarian***

 

 

Torsdag 18-22  Oppstart 6. september (med step ins hvis noen ikke er klare)

 

Prd # 4

 

Daruu - mage - daruu***

Oxygen07 - warrior - Ære***

Genetex - priest***

Saimon – Shaman - våt***

Ocularis – warlock***

 

Onsdag 19-22 Oppstart 12. september.

 

Prd # 5

 

Silvztoon - warlock***

Dxbb - paladin - palurien

 

Seian - priest  - iskald***

Psykorage - warrior - rogaina***

 

PRD # 6

 

Action01 - Shadowpriest - Mmkek*** (bank også)

Macord - Warrior - Mimikry***

Zeromac - mage***

 

Leader i rødt og bank i grønt...

 

Folk som ikke har sendt Pm.

TomFu - Mage - Desu

Schjellin - paladin

Tweaky – warrior

Flickflack - warrior

Taigah - druid

Nador - paladin - bubblepeer

Dxbb - paladin - palurien

Saiyaman - priest - fon

Complexion - rogue

Bambi1984 - Druid - Nordstoga

 

Ok, da er vi en for mye... Forslag?

Lenke til kommentar
Kunne godt vært med enda, men alt virker så knotete og uplanlagt at jeg ikke gidder kaste bort noe tid på det.

9516968[/snapback]

javel, det er vel egentlig sånne som deg som melder seg på og aldri følger opp som gjør det her til et helvetes knot! Hadde folk sendt meg Pm når jeg hadde trengt det så hadde gruppene vært oppe å kjøre for lengst...

Lenke til kommentar
Kunne godt vært med enda, men alt virker så knotete og uplanlagt at jeg ikke gidder kaste bort noe tid på det.

9516968[/snapback]

javel, det er vel egentlig sånne som deg som melder seg på og aldri følger opp som gjør det her til et helvetes knot! Hadde folk sendt meg Pm når jeg hadde trengt det så hadde gruppene vært oppe å kjøre for lengst...

9517090[/snapback]

 

Har følt med på tråden siden den starta og logga på en halvtime før gruppa mi liksom skulle kjøre første runnet. Men det ble det jo lite av, i tillegg sto det bare 4 stk oppført som medlemmer i det som skulle være gruppa mi.

 

Menmen, får vel bare holde meg til den vanlige raidingen min, bare kryss meg av listen din.

Lenke til kommentar
Kunne godt vært med enda, men alt virker så knotete og uplanlagt at jeg ikke gidder kaste bort noe tid på det.

9516968[/snapback]

javel, det er vel egentlig sånne som deg som melder seg på og aldri følger opp som gjør det her til et helvetes knot! Hadde folk sendt meg Pm når jeg hadde trengt det så hadde gruppene vært oppe å kjøre for lengst...

9517090[/snapback]

 

Har følt med på tråden siden den starta og logga på en halvtime før gruppa mi liksom skulle kjøre første runnet. Men det ble det jo lite av, i tillegg sto det bare 4 stk oppført som medlemmer i det som skulle være gruppa mi.

 

Menmen, får vel bare holde meg til den vanlige raidingen min, bare kryss meg av listen din.

9517365[/snapback]

Listen ble du kastet av for noen timer siden, men siden du var så pliktoppfyllende så kunne du vel sendt meg en liten Pm, du var vel også i PRD 2? Vi gidde jo beskjeder første uken at den ville ha noe treg start grunnet tiden den begynte på....

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...