Lycantrophe Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Lycantrophe som priest, Okstad som warlock, MrRexor som Warrior, zl33p som paladin, Kuldesjokk som shaman. Endret 17. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lycantrophe som priest, Okstad som warlock, MrRexor som Warrior, zl33p som paladin, Kuldesjokk som shaman. 9513680[/snapback] Så Kulde og MrRexor er i PRD # 1 og 2? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvis du ser på side 25 så er det der gruppe 2-6 står og der står ingen av oss. Jeg skulle egentlig være med i to grupper, men fant uat etter WoWnekt var det ikke tid til det. Men Lycan er veldig treg med å få inn i hue sitt at jeg har sagt at PRd gruppene 2-6 skal tas vekk fra første posten foreløpig Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg så på side 1 serru ble litt forvirra xD Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg så på side 1 serru ble litt forvirra xD 9514224[/snapback] Forståelig, Lycan har jo brukt lenger tid enn en vennine av meg bruker på å skjønne en kalkulator.... Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg så på side 1 serru ble litt forvirra xD 9514224[/snapback] Forståelig, Lycan har jo brukt lenger tid enn en vennine av meg bruker på å skjønne en kalkulator.... 9514227[/snapback] Haha x) Lycan, du blir eid her xD Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Så jeg skal bare levle? Til hvilken level da? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lvl 14 trur jeg holder.. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Ok, er det til 14 jeg skal levle? Har startet en priest. Jeg er på ingen måte sikkert at jeg kan vere med, internett har vert utrolig ustabilt de 2 siste ukene, og telenor har sendt folk hit for å fikse det, senest i dag skulle det vere "i orden" for 2 gang, men nei.. Så jeg skal prøve men ikke sett meg opp som at jeg er sikker. Endret 17. september 2007 av genetex Lenke til kommentar
Macord Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Lvl til lvl 14 du, så får vi se videre om det trengs ett par lvler til. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kommer ann på gruppen jeg setter deg i, men 14 er uansett Og angående nettet ditt, jeg setter deg opp. Før eller siden blir det nok stabilt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Da har kickingen begynt. Et par har ikke blitt fjernet fordi jeg kan ha huset å se de in-game, men fristen på å sende meg Pm blir kort.... Mer info i bunn av posten. tirsdag fra 20.00 Oppstart 11. september Prd # 3 tofagerl - paladin - shruggie*** Fagerhaug - mage*** Imastard - Rogue*** - (bank også) Stealth_orb - resto shaman - amarian*** Torsdag 18-22 Oppstart 6. september (med step ins hvis noen ikke er klare) Prd # 4 Daruu - mage - daruu*** Oxygen07 - warrior - Ære*** Genetex - priest*** Saimon – Shaman - våt*** Ocularis – warlock*** Onsdag 19-22 Oppstart 12. september. Prd # 5 Silvztoon - warlock*** Dxbb - paladin - palurien Seian - priest - iskald*** Psykorage - warrior - rogaina*** PRD # 6 Action01 - Shadowpriest - Mmkek*** (bank også) Macord - Warrior - Mimikry*** Zeromac - mage*** Leader i rødt og bank i grønt... Folk som ikke har sendt Pm. TomFu - Mage - Desu Schjellin - paladin Tweaky – warrior Flickflack - warrior Taigah - druid Nador - paladin - bubblepeer Dxbb - paladin - palurien Saiyaman - priest - fon Complexion - rogue Bambi1984 - Druid - Nordstoga Ok, da er vi en for mye... Forslag? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Du kan nok stryke meg og sette inn en annen som mage =/ Tviler på at jeg kan bli med på dette, beklager. Endret 17. september 2007 av Zeromac Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Du kan nok stryke meg og sette inn en annen som mage =/ Tviler på at jeg kan bli med på dette, beklager. 9516215[/snapback] Sikker på at du ikke sier det fordi vi er en for mye? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kunne godt vært med enda, men alt virker så knotete og uplanlagt at jeg ikke gidder kaste bort noe tid på det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kunne godt vært med enda, men alt virker så knotete og uplanlagt at jeg ikke gidder kaste bort noe tid på det. 9516968[/snapback] javel, det er vel egentlig sånne som deg som melder seg på og aldri følger opp som gjør det her til et helvetes knot! Hadde folk sendt meg Pm når jeg hadde trengt det så hadde gruppene vært oppe å kjøre for lengst... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva betyr de tre stjernene nå da? Samme som før? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Kunne godt vært med enda, men alt virker så knotete og uplanlagt at jeg ikke gidder kaste bort noe tid på det. 9516968[/snapback] javel, det er vel egentlig sånne som deg som melder seg på og aldri følger opp som gjør det her til et helvetes knot! Hadde folk sendt meg Pm når jeg hadde trengt det så hadde gruppene vært oppe å kjøre for lengst... 9517090[/snapback] Har følt med på tråden siden den starta og logga på en halvtime før gruppa mi liksom skulle kjøre første runnet. Men det ble det jo lite av, i tillegg sto det bare 4 stk oppført som medlemmer i det som skulle være gruppa mi. Menmen, får vel bare holde meg til den vanlige raidingen min, bare kryss meg av listen din. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Hva betyr de tre stjernene nå da? Samme som før? 9517278[/snapback] Nå går vel stjernene ut på at jeg glemte å fjerne de, fjerner de på skolen i morgen. Nå er det søvn som gjelder... Endret 17. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Kunne godt vært med enda, men alt virker så knotete og uplanlagt at jeg ikke gidder kaste bort noe tid på det. 9516968[/snapback] javel, det er vel egentlig sånne som deg som melder seg på og aldri følger opp som gjør det her til et helvetes knot! Hadde folk sendt meg Pm når jeg hadde trengt det så hadde gruppene vært oppe å kjøre for lengst... 9517090[/snapback] Har følt med på tråden siden den starta og logga på en halvtime før gruppa mi liksom skulle kjøre første runnet. Men det ble det jo lite av, i tillegg sto det bare 4 stk oppført som medlemmer i det som skulle være gruppa mi. Menmen, får vel bare holde meg til den vanlige raidingen min, bare kryss meg av listen din. 9517365[/snapback] Listen ble du kastet av for noen timer siden, men siden du var så pliktoppfyllende så kunne du vel sendt meg en liten Pm, du var vel også i PRD 2? Vi gidde jo beskjeder første uken at den ville ha noe treg start grunnet tiden den begynte på.... Endret 17. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå