Seian Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvilket forum skal vi PRDere holde oss til? Drøm, PRD eller hw.no? Likevel, tror vi bør omorganisere gruppene. Ser ihvertfall at det er to grupper som ikke har hatt et run ennå. Det er gruppe 4 og 5. Dessuten det er en del brukere som står i gruppene som ikke engang er aktiv. Sendte rundt en PM til alle andre brukerne i gruppen min (#5) men ingen av de har svart. Psykorage er ihvertfall aktiv, men alle de andre? Nei. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvilket forum skal vi PRDere holde oss til? Drøm, PRD eller hw.no? Likevel, tror vi bør omorganisere gruppene. Ser ihvertfall at det er to grupper som ikke har hatt et run ennå. Det er gruppe 4 og 5. Dessuten det er en del brukere som står i gruppene som ikke engang er aktiv. Sendte rundt en PM til alle andre brukerne i gruppen min (#5) men ingen av de har svart. Psykorage er ihvertfall aktiv, men alle de andre? Nei. 9498779[/snapback] Hold dere til forum/ingame guildchat Og, ja, vi må nok få gjort noe med disse inaktive gruppene. Da regner jeg med at lederne for PRD #4 og PRD #5 skjekker at membersa innefor deres gruppe er aktive. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det ville vært lettest om alle registrerte seg på http://drom.freeforums.org med PRD navnet sitt. PRD #4 har forresten hatt ett run. Vi levlet fra 14 til 16 den kvelden Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Vel jeg venter på Pm fra folk som er med så kommer snart en kick runde nå... Sjekk listen over de som er med de med *** har sendt Pm og blir ikke kicket, så har du ingen *** send Pm eller føl min vrede Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Vel jeg venter på Pm fra folk som er med så kommer snart en kick runde nå... Sjekk listen over de som er med de med *** har sendt Pm og blir ikke kicket, så har du ingen *** send Pm eller føl min vrede 9499515[/snapback] Hvorfor har du ikke satt *** bak alle navnene på PRD#5 unntatt Seian og Psykorage? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Vel jeg venter på Pm fra folk som er med så kommer snart en kick runde nå... Sjekk listen over de som er med de med *** har sendt Pm og blir ikke kicket, så har du ingen *** send Pm eller føl min vrede 9499515[/snapback] Hvorfor har du ikke satt *** bak alle navnene på PRD#5 unntatt Seian og Psykorage? 9500024[/snapback] Har jeg fått Pm av dere siden fredag da jeg ba om ny Pm? Nei, derfor ingen *** Og sier det nok engang, side 24, dere uten stjerner bak, send Pm hvis du fortsatt skal være med. Send også lvl charen er.... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ser ut til at vi ikke har noen hunters. 1 Druid. Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Da er jeg tilbake ifra helgetur! flott og være hjemme igjen. Så websiden ! Flotte greier Sees Ingame! Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg blir gaaaaaaal Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg blir gaaaaaaal 9511797[/snapback] ..ok? Av hva? Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg blir gaaaaaaal 9511797[/snapback] ..ok? Av hva? 9511821[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832102&hl= hlep! Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Zleep dropp det der i denne tråden da. Men jeg må spørre hva er denne "ghost" greia? Send pm til meg om det, så du ikke bruker denne tråden til det. x) btw Kuldesjokk. når starter kickinga? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg sitter på skolen så får ikke lov til å kicke folk MEN, skolen er snart ferdig og da er det hjem for å ge de banstick Lenke til kommentar
imastard Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg sitter på skolen så får ikke lov til å kicke folk MEN, skolen er snart ferdig og da er det hjem for å ge de banstick 9511990[/snapback] Can I help , please? Har bare blitt kicka X ganger av Lycan, nå er det min tur FEEL MY WRATH Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 I KIK 4 PHUN LOLZ Lenke til kommentar
genetex Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ville vert greit om du svarte meg kuldesjokk, jeg har jo spurt deg her og på PM om jeg kan få vere med. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 I KIK 4 PHUN LOLZ 9512138[/snapback] U KIK 4 DUELZ LOZZEZ LOLZ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ville vert greit om du svarte meg kuldesjokk, jeg har jo spurt deg her og på PM om jeg kan få vere med. 9512304[/snapback] Jeg har dessverre ikke sett den Men nå skal folk kickes og da kanskje det blir en plass Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Da har kickingen begynt. Et par har ikke blitt fjernet fordi jeg kan ha huset å se de in-game, men fristen på å sende meg Pm blir kort.... Mer info i bunn av posten. tirsdag fra 20.00 Oppstart 11. september Prd # 3 tofagerl - paladin - shruggie*** Fagerhaug - mage*** Imastard - Rogue*** - (bank også) Stealth_orb - resto shaman - amarian*** Torsdag 18-22 Oppstart 6. september (med step ins hvis noen ikke er klare) Prd # 4 Daruu - mage - daruu*** Oxygen07 - warrior - Ære*** Nador - paladin - bubblepeer Saimon – Shaman - våt*** Ocularis – warlock*** Onsdag 19-22 Oppstart 12. september. Prd # 5 Silvztoon - warlock*** Dxbb - paladin - palurien Saiyaman - priest - fon Seian - priest - iskald*** Psykorage - warrior - rogaina*** PRD # 6 Action01 - Shadowpriest - Mmkek*** (bank også) Bambi1984 - Druid - Nordstoga Macord - Warrior - Mimikry*** Zeromac - mage*** Leader i rødt og bank i grønt... Folk som ikke har sendt Pm, de blir kicket klokken 22.30 i kveld... TomFu - Mage - Desu Schjellin - paladin Tweaky – warrior Flickflack - warrior Taigah - druid Nador - paladin - bubblepeer Dxbb - paladin - palurien Saiyaman - priest - fon Complexion - rogue Bambi1984 - Druid - Nordstoga genetex, begynn den classen du vil. Plass til deg skal vi helt sikkert få Edit: Ok, en opplysning, dere som ikke har sendt Pm. dere skal ha en JÆVLIG god grunn for at dere ikke har sendt pm, har gitt dere så mange beskjeder om å sende + en sykt lang frist (1 uke). Endret 17. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Gutta? Åssen ser PRD # 1 ut egentlig ? Edit!: Post nr 500 ---> Endret 18. september 2007 av Action01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå