Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Du skal spille på tirsdager fra kl 20 og utover, PRD3

9480389[/snapback]

Å? Trodde det var torsdager. Så vel litt for kjapt. Men det går vel bra da ja :)

Lenke til kommentar

Yay, da har jeg fått nesten totalt WoW forbud :hrm: Så tror jeg må trekke meg fra PRD gruppen på fredager fra 24.00 så der er det en plass ledig, jeg kommer fortsatt til å være med i PRD 1 og kommer innpå kua (meridoc) av og til i helger og andre annledninger der jeg har mulighet. Håper jeg fortsatt kan være med på det administrative både i PRD og Drøm generelt, men som sagt blir nok kraftig nedtrapping på spilletid, men skype er jo fortsatt der og det samme er denne tråden :)

Lenke til kommentar
Uff hva har du gjort nå da? Jaja er vel ikke mye og gjøre. Hvor lenge er dette forbudet?

9483283[/snapback]

Det jeg har gjort er at jeg har måtte være en del hjemme fordi jeg skal passe søster og slikt fra foreksempel 17.00 til 20.00 og gidder ikke da være ute den ene timen før eller den halvannen timen etter at de har kommet hjem og det resulterer i lange dager med spilling og de få dagene jeg har kunnet gå ut hele dagen har jeg ikke vært ute hele tiden, reist hjem litt tidligere fordi resten også reiste hjem foreksempel, så er vel generelt medias syn på WoW som gjør det, de sa ingenting den perioden jeg bare drev med vannkjøling, noe som jeg drev med 24/7 dreit jo nesten i skole og alt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...