Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er jo allerde en prd da hvis du ser på side 15

9473791[/snapback]

 

Kranglefant eh? .p neida. Da er det PRD # 6 xD nullstress

9473898[/snapback]

Bra at dere forstår hva Drøm er :) Takk for at dere tar dere tid til å svare på sånt, siden vi i "ledelsen" holder styr på alle gruppene ned til nr. 4. Tar mye ressurser å drive å styre med lister og sånt, og meridoc er snart utbrent :p Derfor har dere -nesten- ene og alene ansvaret for deres grupper :)

Lenke til kommentar

Bambi så klart kan du joine men du må heale tror jeg. vet ikke hvordan bear form er på så lav lvl men du kan jo evt skifte ettervært som vi levler.

 

Macord jeg vil gjerne ha deg med men aner ikke hvordan det er med tre caster dps'er i low lvl instancer. jeg ville ha brukt en melee dps klasse. du vil ikke være det i stede da? :p xD

Lenke til kommentar
Bambi så klart kan du joine men du må heale tror jeg. vet ikke hvordan bear form er på så lav lvl men du kan jo evt skifte ettervært som vi levler.

 

Macord jeg vil gjerne ha deg med men aner ikke hvordan det er med tre caster dps'er i low lvl instancer. jeg ville ha brukt en melee dps klasse. du vil ikke være det i stede da? :p xD

9474861[/snapback]

 

 

Er allerede lvl 23 lock på Sylvanas..

 

Skulle gjerne vært med, men har netopp quitta 70 druid og er lei min 53 rogue.. Så jeg tviler vel at jeg vil værra det..

Lenke til kommentar

Jauda, da er meridoc BACK, neida da kunne jeg tenke meg at alle som er i PRD 2-5 sender meg Pm med lvl de er nå + navn in-game.

Og Luftig er reservert til PRD 2-5 :innocent:

Fredager 24.00 og ut...    Oppstart 14. september

 

Prd # 2

 

TomFu - Mage - Desu

Schjellin - paladin

Kuldesjokk - Rogue/mage - Funzi/kuldesjokk

Flickflack - warrior

Taigah - druid

 

tirsdag fra 20.00 Oppstart 11. september

 

Prd # 3

 

Tweaky – warrior

tofagerl - paladin - shruggie

Nerf - mage

Imastard - Rogue - (bank også)

Stealth_orb - resto shaman - amarian

 

 

Torsdag 18-22  Oppstart 6. september (med step ins hvis noen ikke er klare)

 

Prd # 4

 

Daruu - mage - daruu

Oxygen07 - warrior - Ære

Nador - paladin - bubblepeer

Saimon – Shaman

Ocularis – warlock

 

Onsdag 19-22 Oppstart 12. september.

 

Prd # 5

 

Silvztoon - warlock

Dxbb - paladin - palurien

Saiyaman - priest - fon

Seian - priest  - iskald

Psykorage - warrior - rogaina

 

Leader i rødt og bank i grønt...

9435157[/snapback]

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Ok da kan jeg starter på Gruppe 5..! (hvis det ikke gjør noe :!: )

 

PRD # 5

 

Action01 - Shadowpriest - Mmkek

Aslas - Mage - Aslas

Bambi1984 - Druid - Nordstoga

 

Post her eller PM meg for klasse og specc. er litt fritt også nå siden det bare er meg og luftig som er med. Vi trenger Da har vi to dps klasser . da trenger vi hvertfall en melee dps klasse til. Rogue eller Katte-druid xD

Og tank og healer så klart.

9473410[/snapback]

 

 

Ok så da er Luftig ute. de vil si at vi trenger en caster,melee dps og en tank til

PRD # 6

Macord du kan så klart være med men du er 23 og det blir litt dumt og finne en random helt til vi er 23. du kan levle opp en warlock til 14 og være med. tar ikke lang tid, ditt valg =]

Endret av Action01
Lenke til kommentar
jeg jobber så mye på kveldene så det eneste faste jeg kan være med på er fredager etter 22, men send meg en pm om det blir aktuelt.

Men druid får cat form i 20 så vi får finne på noe der :p evt. at du bare kjører Balace til 20 elns. vi får se.

9475847[/snapback]

 

Jeg tviler på at det blir så sent, pluss at mange ikke er hjemme i helgene. hva med søndager? da begyner folk og komme hjem å folk har fri.

 

Lurer på om jeg lvl'er aleine da jeg Action01...

 

Men kanskje jeg kan lage an paladin som kan joine den gruppa, hvis du finner no bruks område for den da.. :)

9475859[/snapback]

 

Jeg aner ikke hvordan Paladin er til og tanke i low lvl men jeg tviler sterkt på det. hva med en søt female orc Warrior? =]

Endret av Action01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...