Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

tror jeg brukte en time om dagen wow og to timer dagen cs. bare synd media er en slikk drittsekk og blæser opp ting bare for å fylle plass.

9458706[/snapback]

Synd at du ikke kan være med, hadde håpet klart for enda en FF fan i guilden :D

Fuck the media! :p Neida, kjenner meg igjen i problemet ble selv en periode nektet WoW så vet hvordan det der fungerer, hva med å spille så mye Cs at han trygler deg om å begynne med litt WoW? :p

9459303[/snapback]

 

skal prøves hehe :p men kan jo spille det uten at han vet det men kanskje greit at jeg ikke gjør det han blir sikkert dritt forbanna da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har started en liten søt prest på trollbane og har ingen main eller lignende der :p Noen som vil være med på det samme som Drøm har? Intancelevlingprosjekt?

Sorry for at jeg poster denne i samme tråd som Drøm sin men er vel bedre om jeg poster her enn og lage ny Tråd :!:

Vi kan evt. starte på lvl 10 og levle opp sammen. jeg er som sagt Prest (dps eller healer er det samme) og kunne tenkt meg og lage to grupper. Hadde vært litt morro ! :)

Lenke til kommentar
Jeg har started en liten søt prest på trollbane og har ingen main eller lignende der :p Noen som vil være med på det samme som Drøm har? Intancelevlingprosjekt?

Sorry for at jeg poster denne i samme tråd som Drøm sin men er vel bedre om jeg poster her enn og lage ny Tråd  :!: 

Vi kan evt. starte på lvl 10 og levle opp sammen. jeg er som sagt Prest (dps eller healer er det samme)  og kunne tenkt meg og lage to grupper. Hadde vært litt morro !  :)

9464997[/snapback]

 

Eller bare joine Drøm på Sylvanas? :p

PS: Prester er ikke søte.

Lenke til kommentar

Sellom det bare er lvl 6 så er det UTROLIG kjedelig og level de få levelene på nytt og det er vel 4-5 grupper som er fulle, right? blir ikke litt mange da eller? jeg kan starte alle slags classer utenom rogue,druid og mage. vis jeg kommer inn uten stress så ok. xD Men dere i Drøm bestemmer hvem klasse jeg skal være. deres Valg :)

Lenke til kommentar
du var lvl 6 på presten? hvorfor ikke lage ny på sylvanas? og bli med i drøm de kan sikkert starte opp flere grupper?

9465150[/snapback]

QFT! Er -ingen- grunn til å bytte server, og gjøre det selv. Hvis det er fordi du vil være leder for egen gruppe, får du faktisk det via din egen PRD-gruppe. Finn 5 folk, join guilden, og pohf. Enklere og bedere for alle :)

Lenke til kommentar

Ok. forstår :p men jeg tror ikke jeg gidder og lage ny gruppe men må spørre... hva er prd? Virker kanskje litt teit og ikke vite det siden det blir brukt mye men men. kan man det ikke så kan man det ikke :p

Skal ned og lage middag nå så kommer tilbake senere og skjekker forum evt lager en ny Karakter på Sylvanas.

Endret av Action01
Lenke til kommentar

Ok da kan jeg starter på Gruppe 5..! (hvis det ikke gjør noe :!: )

 

PRD # 5

 

Action01 - Shadowpriest - Mmkek

Luftig - Vet ikke - [Nick]

Aslas - Mage - Aslas

 

 

Post her eller PM meg for klasse og specc. er litt fritt også nå siden det bare er meg og luftig som er med. Vi trenger Da har vi to dps klasser . da trenger vi hvertfall en melee dps klasse til. Rogue eller Katte-druid xD

Og tank og healer så klart.

Endret av Action01
Lenke til kommentar
Ok da kan jeg starter på Gruppe 5..! (hvis det ikke gjør noe :!: )

 

PRD # 5

 

Action01 - Warrior - Coru

Luftig - Vet ikke - Vet ikke.

 

Post her eller PM meg for klasse og specc. er litt fritt også nå siden det bare er meg og luftig som er med.

9473410[/snapback]

 

 

Når vi PRD # 5 gå? Onsdag, Fredag??

Kan jeg bli med som mage? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...