Seian Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er det noen spesielle talent jeg burde huske på å putte i når jeg er en shadowpriest? Tenker meg at alt som har med aggro er selvsagt, men på den sikre siden lizm. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kuldesjokk hva var det dere ville ha med igjen? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det var veldig moro å spille i går ja Alle unntatt roguen er med fast oxygen (jeg skulle egentlig joine med druiden min, men ble så joina med mage'n istedet) Seian: jeg tror ikke det er noe spessielt du bør ha før shadow affinity Har satt opp en build men jeg er så absolutt ikke noen ekspert på priests så hvis noen har noen innvendinger er det bare å rette på meg http://www.wowhead.com/?talent=bZZVG0tr0Rh Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Shadow focus er et must. Jeg skal jo specce holy på 40, så jeg kommer ikke til å ta Affinity. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kuldesjokk hva var det dere ville ha med igjen? 9445917[/snapback] Se hvilke plasser som er ledig (der det ikke er 5) også ser du hva du synes passer inn etter hva du vil spille Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) På side 15 er 4 grupper fulle. Hvor er gruppe 1? Endret 7. september 2007 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Gruppe en er ferdig oppsatt og i gang, den. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 kuldesjokk hva var det dere ville ha med igjen? 9445917[/snapback] Se hvilke plasser som er ledig (der det ikke er 5) også ser du hva du synes passer inn etter hva du vil spille 9446004[/snapback] Ser ikke noen oversikt som viser ledige plasser jeg, ser veldig fullt ut. Er jeg bare for dårlig til å lete? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det var jo også meningen at det bare skulle være 5 grupper med 5 spillere i hver -- slik at vi kan raide 25-mans når vi kommer så langt. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Var visst fullt, men har en ledig, men den er forbeholdt han med vivi i avataren sin Han var vel først ute Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva lvl er gruppene kommet til? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Vi har nettopp begynt. Min gruppe levlet fra 14 til 16 i går. De som begynte først er kommet til level 18 tror jeg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) PRd 1, 17-18 og PRD 4 er 15-16. Har bare spilt en gang så.... Eller PRD 1 har spilt to... Edit: Oxygen07 var raskere enn meg Endret 7. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 viste du at det var vivi? kult en FF fan her. skal spørre om pc'n i dag så får svar etterpå om jeg kan bli med eller ikke. jeg vil helst være mage, pala eller priest. du kan velge hva jeg skal være. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 viste du at det var vivi? kult en FF fan her. skal spørre om pc'n i dag så får svar etterpå om jeg kan bli med eller ikke. jeg vil helst være mage, pala eller priest.du kan velge hva jeg skal være. 9446647[/snapback] Selvfølgelig FF er genialt! vivi husker jeg fra FF IX The little black mage... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 du kan åpne for andre Kuldesjokk. får ikke spilt WoW til jeg er Ferdig med Tiende Trinn, synd men er ikke mye jeg kan gjøre, faren min har lest i media at folk blir avhengig av WoW så han vil ikke la meg spille det. synd for det er Cs jeg er avhengig av. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Media blåser jo dette opp til apokalyptiske høyder. Dessverre lar noen seg rive med. Endret 9. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 tror jeg brukte en time om dagen wow og to timer dagen cs. bare synd media er en slikk drittsekk og blæser opp ting bare for å fylle plass. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 tror jeg brukte en time om dagen wow og to timer dagen cs. bare synd media er en slikk drittsekk og blæser opp ting bare for å fylle plass. 9458706[/snapback] Synd at du ikke kan være med, hadde håpet klart for enda en FF fan i guilden Fuck the media! Neida, kjenner meg igjen i problemet ble selv en periode nektet WoW så vet hvordan det der fungerer, hva med å spille så mye Cs at han trygler deg om å begynne med litt WoW? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vil det si at det er plass til meg kuldesjokk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå