Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan si at jeg likte veldig godt å spille med dere andre i går. Jeg starta litt tregt, lenge siden jeg har tanka, og DS var jo ikke en gang på plass, men det kom seg etterhvert. Det er viktig at vi kommer med konstruktiv kritikk underveis, ellers ville jo f.eks. ikke jeg forbedret meg i går kveld :!:

Jaja, det beste gearet har jeg fått fra RFC allerede kan det virke som, da stiller jeg sterkere til neste dungeon. Morro med loots, men det ville ikke betydd noe om ikke man kan ha det gøy med de man spiller med :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan si at jeg likte veldig godt å spille med dere andre i går. Jeg starta litt tregt, lenge siden jeg har tanka, og DS var jo ikke en gang på plass, men det kom seg etterhvert. Det er viktig at vi kommer med konstruktiv kritikk underveis, ellers ville jo f.eks. ikke jeg forbedret meg i går kveld  :!:

Jaja, det beste gearet har jeg fått fra RFC allerede kan det virke som, da stiller jeg sterkere til neste dungeon. Morro med loots, men det ville ikke betydd noe om ikke man kan ha det gøy med de man spiller med  :thumbup:

9443757[/snapback]

Var veldig artig i går, håper du ikke tok deg nær av kritikken, du forbedret deg ihvertfall VELDIG, du takla til og med alle ninja pullsene mine :ph34r: Men husk at du er group leader, neste gang må du styre... Gjerne bestem litt loot systemer og hva dere gjør med items og gull...

Lenke til kommentar
Har hver gruppe sine "gruppe"-professions? Altså må vi ha vår egen enchanter for enchante tingene våres?

9445031[/snapback]

Må ikke, men dere har alt en enchanter i gruppen og da blir det gratis istedenfor å kjøpe mats ;) Gjør som vi gjorde i går, alle som ikke skal equippe itemet passer, mens ocularis (enchanteren) greeder så disenchanter han og kan enchante gruppens utstyr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...