Gå til innhold

Prosjekt Drøm - Et instancelevleprosjekt

Anbefalte innlegg

Sorry folkens det ser ikke ut til at dette blir mulig for meg og følge opp.

Hadde vært kjempekult og være med men det må passe med jobb og raids på mainen. Kansje jeg kunne ha joina drøm en gang i fremtiden når raiding blir litt nedprioritert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såvidt jeg husker er det mulig å sette på Push-to-talk, men jeg har den ikke på.

Edit: I går begynte vi i Deadmines. :w00t:

9439000[/snapback]

Ah, for miken min er overfølsom, så alle tastetrykk og drit høres for bra ut, selv med mikrofonnivået nesten i bånn. =(

Lenke til kommentar

Ingen av oss bruker push - to - talk :p Gøy med litt kaos, bjørn ove blir ofte stille fordi vi ikke lar ham bryte gjennom :ph34r:

Edit:

Såvidt jeg husker er det mulig å sette på Push-to-talk, men jeg har den ikke på.

Edit: I går begynte vi i Deadmines. :w00t:

9439000[/snapback]

Ah, for miken min er overfølsom, så alle tastetrykk og drit høres for bra ut, selv med mikrofonnivået nesten i bånn. =(

9439033[/snapback]

Gjør ikke noe, bjørn ove har hissig vifte og mrrexor har samme problemet som deg...

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

tja da spørs det om jeg får vært med. meningen er at jeg ikke skal ha pc til jeg flytter for meg selv og det er vel sånn ca. 3 år tipper jeg vis jeg ikke skal gå på skole i lillestrøm da. men jeg kan spøre om jeg kan få den tilbake kanskje han kan gi meg den jeg har jo vært flink i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...