Schjellin Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg er fortsatt med, bare så dere vet det Noen som er på skype av Kulde eller lycan ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg er opptatt frem til klokken 22.00 i kveld og lycan er på trening... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan vente spent til ettermiddagen i dag (tirsdag) da Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Ok, da må jeg finne ut av et problem som jeg ikke lenger orker ta over Pm Fredager 24.00 og ut... Prd # 2 TomFu - Mage - Desu Schjellin - paladin Kuldesjokk - Rogue - Funzi Flickflack - warrior Taigah - druid Her må en flytte over til en annen gruppe om mulig, tidene du kan velge mellom er tirsdag fra 20.00 Torsdag 18-22 Onsdag 19-22 Send meg en Pm hvis du kan bytte, du får en viss kompensasjon hvis du bytter Edit Oxygen07, jeg prøver å få ut listene fortest mulig, men må fikse alt før det er mulig Endret 4. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
OBERST Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hadde vært artig, kanskje jeg lager en character der. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Enda ingen som har svart på dette med Gruppen som er overfylt Venter bare på det nå så burde alt være i boks... Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kan jeg være med på dette? Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Forsatt mulighet til å være med på dette? kan rolle hvilken som helst class Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har kanskje noe ledig, må se etter at jeg har fått svar av en annen her inne, når jeg har fått beskjed av han kontakter jeg de som det er plasss til også vil jeg publisere så fort som mulig... Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Om du ikke får publisert i morgen så får jeg (og gruppa mi) ikke begynte før neste torsdag etter der igjen? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Jobber med saken... Edit: Da er alle uvissheter vekke og jeg kan mekke sammen alt Endret 5. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da er det meste klart, venter på et par Pm's kan se ut som at gruppen din oxygen vil mangle en person, men vi kan sikkert arrangere en erstatter for denne uken Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Da er listene endelig her, det er fire plasser som mangler der, men de har jeg allerede kontaktet de som skal være der, med unntak av en så det er en ledig plass, må bare vente til de har svart med å sette de inn. Fredager 24.00 og ut... Oppstart 14. september Prd # 2 TomFu - Mage - Desu Schjellin - paladin Kuldesjokk - Rogue/mage - Funzi/kuldesjokk Flickflack - warrior Taigah - druid tirsdag fra 20.00 Oppstart 11. september Prd # 3 Tweaky – warrior tofagerl - paladin - shruggie Nerf - mage Imastard - Rogue - (bank også) Stealth_orb - resto shaman - amarian Torsdag 18-22 Oppstart 6. september (med step ins hvis noen ikke er klare) Prd # 4 Daruu - mage - daruu Oxygen07 - warrior - Ære Nador - paladin - bubblepeer Saimon – Shaman Ocularis – warlock Onsdag 19-22 Oppstart 12. september. Prd # 5 Silvztoon - warlock Dxbb - paladin - palurien Saiyaman - priest - fon Seian - priest - iskald Psykorage - warrior - rogaina Alle som er på listen må sende Pm med navnet på PRD charen... Og moderatorer, beklager trippelpost... Edit: Leader i rødt og bank i grønt... Endret 10. september 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg kan fremdeles joine med pala/priest. Har ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg kan fremdeles joine med pala/priest. Har ikke hørt noe. 9435188[/snapback] Hmm, trodde jeg hadde kontakta deg Men hvis jeg har glemt det må jeg beklage, men høres tirsdager som paladin bra ut? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det funker fint. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det funker fint. 9435337[/snapback] Da er du satt opp tirsdager... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Woot, da må locken opp en level til i morra. er det en stepin om vi ikke får en siste mann til da? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tror jeg kan steppe inn hvis det skulle være, finnes nok en eller annen pålogga så Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Da er lvl 4 paladin Shruggie på full fart til lvl 14! Tar gjerne mot en invite til Drøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå