PsykoRage Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Sånn da? Warrior setup Vil ha imp-charge! EDIT: Leif Endret 1. september 2007 av PsykoRage Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sånn da? Warrior setup Vil ha imp-charge! EDIT: Leif 9408179[/snapback] Focused Rage er i alle tilfeller verdt mer enn Improved Sunder, siden Focused Rage vel gjelder Sunder, i tillegg til mange andre som Heroic Strike og Devastate? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Mitt build: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...033020103331351 Ellers er det også en tråd om warriors her på forumet som går langt mer detaljert inn i tankebuilds. Lenke til kommentar
Silvztoon Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Howdy, er det fortsatt noen ledige plasser her eller? Kan være det meste, helst Shammy eller Lock, har nesten ikke prøvd det før. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tror det var plass til 1 CC igjen, warlock passer jo inn der Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 må ikke la den tråden dø ut^^ jeg er litt spent på hvilken gruppe jeg kommer i Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Dersom det ikke kommer opp en hjemmeside kan vi bruke denne tråden som oppdaterings- og div. annen informasjon- og spørsmålstråd- Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 I dag skal gruppene oppsummeres Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 kremt, hvis alt går etter planen kommer de i dag, men er fortsatt ett par uklarheter som jeg kommer til å nevne her når jeg kommer hjem fra skolen (har ikke listene på skolepc'n) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 kremt, hvis alt går etter planen kommer de i dag, men er fortsatt ett par uklarheter som jeg kommer til å nevne her når jeg kommer hjem fra skolen (har ikke listene på skolepc'n) 9416677[/snapback] Jo, en ting til som muligens kan føre til andre uklarheter. =/ Skal på møte på jobben etterpå og det er mulig jeg blir flytta til mandag / onsdagskift. Dermed er de dagene jeg kan spille i Drøm nå torsdag, fredag og søndag. (Fortsatt lock) Beklager for eventuelt flere feil som dette må medføre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bare glemt jeg da? Greit det spiller ikke særlig lengre anyway Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Synd dere ikke er alliance, skulle gjerne lagd en gnome mage-alt . Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bare glemt jeg da? Greit det spiller ikke særlig lengre anyway 9418018[/snapback] Finner ikke noen Pm fra deg Men sedn en Pm så skal vi se, mangler fortsatt en vettu Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 kremt, hvis alt går etter planen kommer de i dag, men er fortsatt ett par uklarheter som jeg kommer til å nevne her når jeg kommer hjem fra skolen (har ikke listene på skolepc'n) 9416677[/snapback] Jo, en ting til som muligens kan føre til andre uklarheter. =/ Skal på møte på jobben etterpå og det er mulig jeg blir flytta til mandag / onsdagskift. Dermed er de dagene jeg kan spille i Drøm nå torsdag, fredag og søndag. (Fortsatt lock) Beklager for eventuelt flere feil som dette må medføre. 9417812[/snapback] Da venter jeg med å poste listene til du har fått vite dette med jobben, bare send en Pm fort som mulig etter at du vet når det passer Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Bare glemt jeg da? Greit det spiller ikke særlig lengre anyway 9418018[/snapback] Finner ikke noen Pm fra deg Men sedn en Pm så skal vi se, mangler fortsatt en vettu 9418131[/snapback] Jeg var jo liksom med i begynnelsen av sommeren eller noe da magen står jo klar med 100 enchanting og greier. Endret 3. september 2007 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Joda, men PRD forandret seg da vi plutselig mistet kontakten med 70% av folket. Lenke til kommentar
Dxbb Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sendte PM til kuldesjokk på fredag(eller lørdag, nettene går litt i surr), om dere skulle trenge en shaman, paladin eller muligens dr00d, hadde jeg vært interessert. Har ingen problemer med noen av spec'ene, og har spilt alt før =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du er notert Må bare finne ut av hva vi mangler + fikse uklarhetene først... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva går de uklarhetene ut på? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi er en for mye på fredager så prøver å finne en som kan spille en annen dag, kanskje en som trekker seg (usikkerhet om denne personen vil trekke seg) og litt annet småsnacks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå