Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Når jeg skal tanke med warrior 14 skal jeg bruke Heroic Strike etter 2 Sunder Armors? Det koster meg 1g(!) å respecce. Hvis Heroic Strike ikke er så himla viktig så skipper jeg det. 9402586[/snapback] Drit i heroic strike. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Mr Lycan: Det er veldig god aggro kilde med Heroic strike. Men vil tro at det er best og skaffe 5 Sunder så fort som faen. Så kan du ta heroic Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ingen mobs på level 14 lever etter 5 sunders. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Beste i så lav lvl er vel bare å spamme sunders og bruke heroic strike nå og da (samtidig som du spammer sunders) hvis du har mye rage. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 På level 16 får du vel også revenge, og da skal Revenge + Shield Block + Sunder + Thunder Clap spammes. Du skal ha -mye- ragetilgang for at heroic strike skal ha noen verdi. Du trenger fortsatt ragegain fra hvit slag, vet du. Damagemitigation i tillegg. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Lycantrophe gidder du lage talent oppsett for meg? Jeg må jo respecce også. Kommer til å bruke de neste talents på Thunder Clap fikk jeg beskjed om. Så lite kan jeg om speccing Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Her har du et oppsett helt til lvl 51 i tallents kalk. (:! 8/0/resten Kan forøvrig flytte rundt på en del for at det skal passe til din tankestil. Imp. revenge kan nok være knallbra, men jeg hørte at den gjør lite reel nytte for seg før heroics. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har PRD3 fått noen tid? Lenke til kommentar
imastard Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Tysdager kl20 og utover. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det fortsatt samme grupper som står på førstesida eller er det endret noe? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Første side skal oppdateres dersom det ikke blir noen hjemmeside når jeg får liste av Kuldesjokk. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det noe boss mod som er bra å ha på så lavt level? Eller er det ikke vits før i raid? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 KTM er vel det mest ekstreme du kan trenge. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Den har jeg allerede fiksa :-) OmniCC også, gjør det litt lettere å se cooldowns. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Ahem. Jeg kan være uten skype en stund da jeg har noe lydproblemer på min stasjonære, og laptopen er noe ustabil da jeg klarte å søle cola i den. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Heisann folket. hadde tenkt å publisere gruppene på fredag, men siden det fortsatt er et par uklarheter måtte jeg utsette det. Nå sitter jeg på Finse etter å ha jobbet med å legge vann, strøm og kloakk til hytten vår så er temmelig kjørt (jobbet fra 10.00 til 19.00) + jeg må snakke med noen folk som jeg har vanskelig for å få tak i når jeg sitter her, gidder heller ikke egentlig for å være helt ærlig er sliten Men søndag kveld eller Mandag burde listene være heeeeeeelt klare og da publiseres de så fort som overhodet mulig... Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er dette et greit setup eller er det helt feil? Warrior setup Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 50 poeng i prot og ikke devastate? Det er bare tåpelig. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...333022123501051 vil tro dette er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå