Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Det blir jo snakk om en tråd til spørsmål og oppdateringer, og det er det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg mener fortsatt egen side kunne vært litt spennende... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Vel, da er det opp til deg og MrRexor. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Skal se om jeg kan finne ut av noe @ Zl33p, har du noen erfaringer med det siden du sa du kunne se på noen forumer? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Godt tips om dere skal sette opp side er www.guildportal.com Brukte den når jeg satt opp Endless Dream i sin tid. Enkelt og fin side å sette opp. Alt er gratis også. Slik så det ut hos oss før jeg brøyt opp guilden. http://www.guildportal.com/Guild.aspx?Guil...4&TabID=1370341 Edit: Lykke til videre med Drøm. Endret 30. august 2007 av Ashvan Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Skal se om jeg kan finne ut av noe @ Zl33p, har du noen erfaringer med det siden du sa du kunne se på noen forumer? 9389834[/snapback] ja har litt erfaringer. satte opp et forum sammen med en venn av meg. mmm, husker faktisk ikke internett adressen akkurat nå, men skal prøve å huske det. kan jo linke forumet til deg siden, så ka du si hva du synes. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Isåfall skal jeg bli admin og banne Arinomi. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Takker for tipset om guildportalen, skal se om jeg kan mekke noe greier i løpet av skoledagen Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei har funnet ut idag at, jeg må være med på ts møtene hver onsdag også har jeg jo raids på torsdag, finnes det noen oversikt over ledige plasser, og eventuell klasser så jeg kan se om det er noen av de som passer bedre enn plassen i prd1? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Kuldesjokk: Bare hyggelig det. Lykke til. Endret 30. august 2007 av Ashvan Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Noen fler som får "You are not in a guild"? Det står når jeg trykker C "&%#@ of Tessay of Drøm" sånn ca. /whois Drøm - 0 people Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hvis du spiller nå så bare gi meridoc en whisper hvis det er invite du trenger... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Lycan er tilbake fra sin lange totimersdag nå. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Vi skal -ikke- bruke en guildportal som det der. Ser jævlig ut, og er kodet forferdelig knotete imo. Er letter å sette opp et PhpBB-forum, skaffe seg home-domene også kan jeg for all del stå for koding og designing av evt. side. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Vi skal -ikke- bruke en guildportal som det der. Ser jævlig ut, og er kodet forferdelig knotete imo. Er letter å sette opp et PhpBB-forum, skaffe seg home-domene også kan jeg for all del stå for koding og designing av evt. side. 9391255[/snapback] Tester ut en del ting as we speak. http://ocularis.hostistry.com/Drom/ edit: Skal på kino, står som den står. Fint med kritikk. selv om den ser pretty much ut som omgphatloots. Endret 30. august 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Drøm.no er faktisk ledig... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Ok, da er det helg og jeg skal jobbe på Finse så får ikke sjekket innom her, så et par regler for helgen og søknad til PRD: 1. Alt som gjelder gruppene og folk som vil melde seg på tregge seg sendes på Pm, søker du her i tråden vil det bli ignorert. Husk også å sende med class du vil være, dette siden jeg kanskje må velge vekk noen hvis de absolutt ikke vil være en viss ting. 2. Når jeg kommer hjem Søndag kveld vil jeg sjekke Pm's etter tidspunkt med tanke på hvem som får bli med. 3. Gruppene vil bli publisert etter helgen siden vi mangler en siste person. Så en ting til, Vi trenger en (1) Person til som kan spille Torsdager fra 18-22 sånn cirka, send søknad etter reglene. Personen må spill helst en crowd control class, men andre classes burde gå, men som sagt helst CC. Endret 30. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Når jeg skal tanke med warrior 14 skal jeg bruke Heroic Strike etter 2 Sunder Armors? Det koster meg 1g(!) å respecce. Hvis Heroic Strike ikke er så himla viktig så skipper jeg det. Endret 1. september 2007 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 dere kan bruke www.invisionfree.com <--- helt greie forum. lett å mekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå