Amon Amarth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 jeg kunne vært interessert i dette, kjeder meg veldig for tiden, spiller lite fordi jeg ikke har noe å gjøre når jeg først spiller... Men jeg kan ikke spille onsdager, så det er ikke aktuelt.. Noen muligheter for torsdager? helst ikke som caster, healer/tank hadde vært best, men kan godta å være rogue eller enhanch shammy Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Trenger tank Torsdager... Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 ble ikke den plassen nettopp fyllt? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Nei, Lycan stjal en av de så vi har plass til deg som tank torsdager Sitter med notepad konstant her så har kontrollen Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 FLott, da har jeg laget "kuenmarius" som er min tauren warrior. Kan begynne på den imorgen, er bare 30 min igjen av strømmen på laptoppen og jeg sitter å ser på tv så Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 FLott, da har jeg laget "kuenmarius" som er min tauren warrior. Kan begynne på den imorgen, er bare 30 min igjen av strømmen på laptoppen og jeg sitter å ser på tv så 9387394[/snapback] Da er du skrevet opp, må være klar til neste torsdag Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) får se hvor mye gametime jeg har igjen, er litt pengelens pg.a skolebøker =/ stryk meg av du, gametime expires 3. september, får ikke gametime på en stund =/ Endret 29. august 2007 av Amon Amarth Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Da mangler vi en til Torsdager, kan være det meste, men litt crowdcontrol retta class hadde vært fint... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg kan ikke torsdager, men er fremdeles klar for onsdager/fredager. Healer pref Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Kan nevne at PRD #1 gjennomførte første runde i dag. Funket glimrende, med unntak av en wipe (slem MrRexor som noobpuller). Tok på det beste 10 mobs samtidig. Screens kommer. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg kan ikke torsdager, men er fremdeles klar for onsdager/fredager. Healer pref 9388320[/snapback] Skal se om jeg kan omrokkere litt så du kan få være med Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kan nevne at PRD #1 gjennomførte første runde i dag. Funket glimrende, med unntak av en wipe (slem MrRexor som noobpuller). Tok på det beste 10 mobs samtidig. Screens kommer. 9388358[/snapback] Håper jeg får en fin gruppe også da :!: Jeg har erfaring med alle klasser til minst level 60+ Hunter, warlock og priest til 70. Jeg ble temmelig lei av spillet til slutt. Hadde ingen gode guilder å være med i fordi jeg hadde ikke tid. Det lengste jeg kom var å runne BWL. Har ikke spilt noen 10-mann+ i Outlands. Warrior var faktisk den aller første karakteren min. Det er det å spille med andre mennesker som gjør at jeg begynner igjen. Loner-greia ble for gørr kjedelig. Vi sees neste uke Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Ok, da mangler jeg en person på Torsdager, så interesserte send pm Og til alle dere som lurer på gruppene, de kommer enten i dag (hvis jeg får tak i sistemann) eller så kommer de på mandag (jeg er vekke i helgen så får ikke gjort noe da) Endret 30. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har drøm en hjemmeside? forum e.l. ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har drøm en hjemmeside? forum e.l. ? 9389716[/snapback] Ikke foreløpig, men har hørt litt snakk om det Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Kan evt. lage en egen tråd om det dersom vi får lov. Ser ikke helt hvorfor vi skulle hatt et eget forum for det. Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 trodde det var kjekt med et forum for drøm... Er det ikke en del medlemer da? Jeg mener altså hele guildet. jeg kan sikkert se litt på forum o.l. hadde vært et lite gøy prosjekt for meg:P Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Drøm består stort sett av diskusjon.no-medlemmer. Vi har 2 aktive medlemmer som ikke er her, såvidt jeg vet. Dessuten er vi egentlig bare et sosialt guild, og PRD var noe vi ville prøve for gøy. Endret 30. august 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 okey:) trodde det var med mange andre norske i drøm også (utenom hw.no) Da trenger vi vel ikke det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hadde jo vært kjekt med et forum vi kan poste nyheter og ha litt lister på diverse, kan jo ikke kapre hele forumet her heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå