Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Som en del sikkert har fått med seg er vi en liten gruppe her på forumet som rerollet til Sylvanas Horde og er i guilden Drøm. I de mest energiske tider av sommeren fikk vi ideen om å sette opp et lite levleprosjekt som baserer seg på å kun kjøre instances i en ferdigoppsatt gruppe til så langt vi måtte ønske, kanskje helt til 70. Dessverre er det en del som har trukket seg, og vi sitter nå 3 igjen til å fullføre dette. Derfor spør vi her om det er noen som kunne tenke seg å være med på dette prosjektet. Vi kommer til å spille med PvE-orienterte speccs, geare opp i instancene og enchante alt utstyr med saker fra instancene (Kuldesjokk har allerede skillet opp enchanting et stykke), samt at vi samler alt gull i en fellesbank som vi bruker til å handle diverse saker vi trenger som vi ikke får tak på ellers. Eventuelle BoE-items også. Prd # 2 Macord - Warrior - Mimikry - 9 tofagerl - paladin - shruggie - 18 Fagerhaug - mage Imastard - Rogue - 20 (bank også) Stealth_orb - resto shaman - amarian - 18 Torsdag 18-22 Prd # 3 Daruu - mage - daruu Oxygen07 - warrior - Ære - 16 Saimon – Shaman - våt Ocularis – warlock Onsdag 19-22 Prd # 4 Silvztoon - warlock - theoiridin - 14 Seian - priest - iskald - 14 (shadow, can respecce) Psykorage - warrior - rogaina - 14 Action01 - priest - Mmkek - 14 (bank også) Kjelliguten - warrior - saigt - 10 Leader i rødt og bank i grønt Edit: Lycantrophe har kun ansvar for PRD #1. Resten kan henvendes til Kuldesjokk Gruppene 2-5 er enda ikke klare, Kuldesjokk driver og setter de opp nå. Send PM til han med ønsker/spørsmål Endret 21. september 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Edit av Kuldesjokk: Alle må levle til 14. Og her kommer litt info, Gruppe 2 - 5 har ikke en bestemt startdato enda, gruppene deres får dere vite i kveld eller i morgen, spørsmål tas til meg, classen deres står på side 5, de som det ikke står class bak skal sende pm til meg, gjelder også de som ikke har sendt meg en tid. Generelt om greiene: - Du vil få tildelt spec (holy, shadow etc...) dette fordi vi nesten bare må bestemme hvem som skal heale og slikt. - Senest i morgen vil dere få vite hvilken gruppe dere er i, da kommer også dato dere skal begynne, tid og dag. (alle må levle til 14 innen denne dagen) - Hvis det ikke skulle passe i gruppen jeg har satt sammen så sender du en Pm til meg så jeg kan gjøre endringer... Characteren skal kun levles med gruppen i instances, kan seff være på characteren, men ikke skaffe exp (bare pvp og idling med andre ord) Håper det skal dekke de fleste spørsmål, send meg Pm hvis det er noe mer Slutt på Kuldesjokk-edit Endret 25. september 2007 av nerf Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg joiner som paladin ? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg er med, men har allerede en warlock, og med schellin på paladin, så tenkte jeg på hunter eller mage. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Mage isåfall. Men dersom vi får tak på en warlock (har en PM liggende) tror jeg vi dessverre går for den. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvis det blir stor nok interesse kan vi jo alltids kjøre en PRD gruppe til, jeg kan gjerne være med der også... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Dette hadde vert ganske interresangt har lyst til å prøve en healer-class om dere trenger en healer så får dere sende pm men ikveld skal jeg ut å drikke Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Nja, PRD er fullt. Dersom det er interesse for en PRD #2 får noen andre styre med det, såfremt interessen er til stede. Ok, pga en noe uheldig fordeling av informasjon har vi nå en nr. 6. Derfor har jeg lyst til å få igang en PRD #2. En warlock er allerede inne. Noen flere? Endret 25. august 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
saimon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Nja, PRD er fullt. Dersom det er interesse for en PRD #2 får noen andre styre med det, såfremt interessen er til stede. Ok, pga en noe uheldig fordeling av informasjon har vi nå en nr. 6. Derfor har jeg lyst til å få igang en PRD #2. En warlock er allerede inne. Noen flere? 9357586[/snapback] Jeg er med, kan være vilken som helst klasse egentlig =P Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Drevet på med dette før, drit konge! Jeg er med som random! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Da fortsetter jeg organisering av Drøm gruppe 2 her. Posten blir updata etterhvert som vi får medlemmer og slikt, første liste kommer i løpet av søndagen... Edit: Oops, han hadde visst begynt Edit2: tar listen jeg også PRD #2 TaigaH - Warlock saimon - Shaman Okstad - Random class Mrrexor - Priest Kuldesjokk - Random class Kan vel alltids fjerne meg eller Mrrexor hvis flere vil være med, vi er jo allerede i PRD 1 Endret 25. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Les posten min, Kulde. -_- Lenke til kommentar
saimon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Tar sham jeg, hvis det er greit?=P eneste klassen av de jeg ikke har lvlet før=P Btw, vil PRD 2 også kunne bli med i drøm? eller er de hver for seg? Endret 25. august 2007 av saimon Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De blir selvfølgelig med i Drøm! Lenke til kommentar
saimon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De blir selvfølgelig med i Drøm! 9360318[/snapback] Er litt trøtt, så sorry om jeg skrev/leste feil:P Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Vi trenger flere til å tøse i gchat. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De blir selvfølgelig med i Drøm! 9360318[/snapback] Er litt trøtt, så sorry om jeg skrev/leste feil:P 9360322[/snapback] Var ingen lesefeil, står ingenting om det Lenke til kommentar
saimon Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 De blir selvfølgelig med i Drøm! 9360318[/snapback] Er litt trøtt, så sorry om jeg skrev/leste feil:P 9360322[/snapback] Var ingen lesefeil, står ingenting om det 9360332[/snapback] Bra =P Men når begynner det? eller er det ikke bestemt? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 PRD #1 begynner på onsdag. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Men jeg må starte en char, da. Har lyst på noe gøy, helst ikke mage, rogue eller warrior. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå