Kamizage Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg trenger noen ikke så altfor dyre høytalere som jeg kan få brukt på pc skjermen jeg bruker på Xbox 360'en min. Hvilket merke er det som lager de beste høytalere og hvilke burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hvor stort bujett har du? Ønsker du surround? Subwoofer? Hvor store høyttalere vil du ha (fysisk størrelse på kabinettet)? Mange lager gode høyttalere, men de er som regel best på sitt. Noen er gode på ren og klar lyd, andre har mer "boom"-effekt og egner seg bedre for spill og film. Siden du skal spille, tror jeg surround kan være gøy å ha, og litt trykk i subben er helt klart viktig. Du har jo Pioneer HTP-GS1, som er laget sepsiellt for bruk med 360. HER er en test fra Dingz.no. Prisen varierer litt, men jeg fant det til 3000kr, noe som bør være overkommelig. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva mener du med å bruke de på PC-skjermen? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Du må jo ha forsterker også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå