Thlom Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Leser Masse bøker. Nå holder jeg på med Erlend Loe - L. Andre gang jeg leser den Har lest Beatles av Lars Saabye Christensen MANGE ganger. Utrolig bra bok. Må ha noe å lese, hvis ikke blir jeg rastløs på bussen/på sengen etc. De som ikke liker å lese bøker, har aldri lest en bra bok. Les Beatles. Fantastisk bok. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 PPS. Er det noen som vet om noen bra "tekst til tale" -programmer ? var en bra slik funksjon i orgrammet som fulgte med gamevoice'n min Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Alt for mange Har ikke plass til mere bøker. Er sløv på å bruke bibliotek osv. Dessuten er det dårlig med f.eks Star Wars expanded universe der 8) Krigshistorie er også meget bra! "Das Reich" av James Lucas og Silmarillion av Tolkien holder jeg på med nå. Leser stort sett alltid i mer enn en bok.... Lenke til kommentar
Odden Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 selvfølgelig leser jeg skjønnlitteratur. som oftest Tom Clancy, Jan Guillou, Olaf Havnes og J.R.R. Tolkien. leser også en del bøker av mer eller mindre ukjendte krimforfattere Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Selv de som ikke leser bøker må jo lese Ringenes Herre. Har est den på Engelsk og Norsk, og må si at Engelsk er så j*vla mye bedre! Holder på med Hobbiten nå.. bøker er morro det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ja, jeg leser krim. Holder nå på med Henning Mankell - Brannvegg. Spanande har akkurat begynt på den nå Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Leser Masse bøker. Nå holder jeg på med Erlend Loe - L. Andre gang jeg leser den Hei Olsen, har du sett om "L" finnes som lydbok? BTW. Skal prøve å finne "Beatles" som du anbefaler. PPS. Er det noen som vet om noen bra "tekst til tale" -programmer ? var en bra slik funksjon i orgrammet som fulgte med gamevoice'n min Er den bra da? Høres det realistisk ut og ikke som en dårlig SciFi-datamaskin fra 70-tallet? Leser den på norsk også? Vel, kanskje jeg burde sjekke det ut selv. Regner med det er et eget program som er bundlet og at de har en demo eller shareware-versjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Simen1 / Olsen: Nope - tror ikke du finner L som lydbok. Har ikke sett det i noen av bokhandlene på nettet eller i RL. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 leste utrolig mye før, når jeg gikk på videregående og på/fra/til de første jobbene jeg hadde.. nå har jeg laptop og adsl på jobben, så.. blir lite lesing da. gikk stort sett i fantasy/sci-fi.. raymond e. feist, osmond scott card (hvis jeg ikke husker navnet feil.. skrev boken 'enders game'), etc.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 BTW. Skal prøve å finne "Beatles" som du anbefaler. Lars Saaby skriver MEGET bra. Er ei særdelse god bok. leser hobbiten nu 8) Og så LOTR Det må du. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 For dere som liker Steven King kan Desperation anbefales.. Boka er todelt og bare enormt bra. Tror den er filmatisert også, men har desverre aldri funnet filmen noe sted..... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Leser for det meste faglitteratur og blader. Og et par bøker av Tom Clancy. Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Leser Masse bøker. Nå holder jeg på med Erlend Loe - L. Andre gang jeg leser den Har lest Beatles av Lars Saabye Christensen MANGE ganger. Utrolig bra bok. Må ha noe å lese, hvis ikke blir jeg rastløs på bussen/på sengen etc. De som ikke liker å lese bøker, har aldri lest en bra bok. Les Beatles. Fantastisk bok. Har du lest Tatt av Kvinnen og/eller Fakta om Finland av nevnte Loe... Har lovt meg selv å lese en av dem og Boka om Linux innen, tja hva skal vi si, et halvt år... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 For dere som liker Steven King kan Desperation anbefales.. Boka er todelt og bare enormt bra. Tror den er filmatisert også, men har desverre aldri funnet filmen noe sted..... Er det "Desperation, Nevada" du tenker på så har den alldrig vært filmatisert, ikke er den to-delt heller (ikke den versjonen jeg har), men "IT" er to-delt og er filmatisert. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg leser ikke bøker...Jeg syntes det er kjedelig og det tar lang tid. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Så sant, så sant.. kjedelig! Film er mykje bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå