Gå til innhold

Leser du bøker?

b-real

Anbefalte innlegg

Leser Masse bøker. Nå holder jeg på med Erlend Loe - L. Andre gang jeg leser den :) Har lest Beatles av Lars Saabye Christensen MANGE ganger. Utrolig bra bok. Må ha noe å lese, hvis ikke blir jeg rastløs på bussen/på sengen etc.

De som ikke liker å lese bøker, har aldri lest en bra bok. Les Beatles. Fantastisk bok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt for mange :) Har ikke plass til mere bøker. Er sløv på å bruke bibliotek osv. Dessuten er det dårlig med f.eks Star Wars expanded universe der 8) Krigshistorie er også meget bra! "Das Reich" av James Lucas og Silmarillion av Tolkien holder jeg på med nå. Leser stort sett alltid i mer enn en bok....

Lenke til kommentar
Leser Masse bøker. Nå holder jeg på med Erlend Loe - L. Andre gang jeg leser den :)
Hei Olsen, har du sett om "L" finnes som lydbok?

BTW. Skal prøve å finne "Beatles" som du anbefaler.

PPS. Er det noen som vet om noen bra "tekst til tale" -programmer ?
var en bra slik funksjon i orgrammet som fulgte med gamevoice'n min
Er den bra da? Høres det realistisk ut og ikke som en dårlig SciFi-datamaskin fra 70-tallet? Leser den på norsk også? Vel, kanskje jeg burde sjekke det ut selv. Regner med det er et eget program som er bundlet og at de har en demo eller shareware-versjon.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574

Simen1 / Olsen:

Nope - tror ikke du finner L som lydbok. Har ikke sett det i noen av bokhandlene på nettet eller i RL.

Lenke til kommentar
Leser Masse bøker. Nå holder jeg på med Erlend Loe - L. Andre gang jeg leser den :) Har lest Beatles av Lars Saabye Christensen MANGE ganger. Utrolig bra bok. Må ha noe å lese, hvis ikke blir jeg rastløs på bussen/på sengen etc.

De som ikke liker å lese bøker, har aldri lest en bra bok. Les Beatles. Fantastisk bok.

Har du lest Tatt av Kvinnen og/eller Fakta om Finland av nevnte Loe... Har lovt meg selv å lese en av dem og Boka om Linux innen, tja hva skal vi si, et halvt år...

Lenke til kommentar
For dere som liker Steven King kan Desperation anbefales.. Boka er todelt og bare enormt bra. Tror den er filmatisert også, men har desverre aldri funnet filmen noe sted.....

Er det "Desperation, Nevada" du tenker på så har den alldrig vært filmatisert, ikke er den to-delt heller (ikke den versjonen jeg har), men "IT" er to-delt og er filmatisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...