albions Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei, har problemer med at lyden på min PS3 av og til hakker/spraker på enkelte spill. Er det andre som har opplevd dette ? Det er ikkje så ofte det skjer med det er litt irriterende. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Samme her, på menyen i MotorStorm er bassen helt borte, temmelig plagsomt å høre på. Jeg er koblet til via HDMI. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Samme her, på menyen i MotorStorm er bassen helt borte, temmelig plagsomt å høre på. Jeg er koblet til via HDMI. 9356219[/snapback] Tror det bare er sånn det skal være. Har ikke noe bass i menyen på Motorstom heller. Bruker optisk utgang. Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Har HDMI kablel eg også. Problemet mitt er at men eg spiller så kommer det små "sprak" av og till. Er litt vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Tror det bare er sånn det skal være. Har ikke noe bass i menyen på Motorstom heller. Bruker optisk utgang. 9356229[/snapback] Så teit, er ikke det noe de kan fikse i en oppdatering? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Sliter med problemet selv att lyden er der når jeg starter boksen men blir regelrett borte i spill, veldig irriterende Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har skjedd meg en gang... Koblet til via HDMI. Prøvde å koble om til scart, og sprakingen var der fortsatt. Men alt ble bra når jeg slo av hovedbryteren på PS3'n og restartet den. Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Har skjedd meg en gang... Koblet til via HDMI.Prøvde å koble om til scart, og sprakingen var der fortsatt. Men alt ble bra når jeg slo av hovedbryteren på PS3'n og restartet den. 9359689[/snapback] Dette skal prøves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå