Gå til innhold

Ny, stillegående og mobil bærbar. Maks 12000.-

ole1983

Anbefalte innlegg

Ønkser en stilfull, stillegående og liten bærbar pc. Helst ikke større en 13''. Dette skal ikke være en spillepc, men en pc jeg kan ta med og bruke hver dag på universitetet og jobb.

Har vurdert Dell XPS m1330, men ut i fra diverse tester virker det som om den har mye produksjonsfeil, og at den lager en del ulyder, og ikke minst lang leveringstid.

Har også vurdet macbook og macbook pro, men disse blir også fort varm og bråker.. Har tidligere hatt en 12'' powerbook, den likte jeg meget godt, men den ble lett 80-90 grader og bråket som et uvær.

Har sett på Dell latitude D630, og denne virker meget bra, stillegående og rask, men er egentlig for stor å drasse rundt med. Noen som har erfaring med D430?

En stillegående mac hadde vel vært perfekt :cool:

Endret av ole1983
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De nye macbookene er så stillegående at du må legge øret inntil for å sjekke om den er på! Helt utrolig, veldig fornøyd med min. Kan bli litt varm om du sitter med den på fanget lenge, men vil ikke si dette har vært noe stort problem for min del. Kan anbefale an macbook på det varmeste.

Lenke til kommentar
De nye macbookene er så stillegående at du må legge øret inntil for å sjekke om den er på! Helt utrolig, veldig fornøyd med min. Kan bli litt varm om du sitter med den på fanget lenge, men vil ikke si dette har vært noe stort problem for min del. Kan anbefale an macbook på det varmeste.

9356502[/snapback]

Vurderer den sterkt ja, kan se ut som jeg ikke klarer å gå over til pc, og forsetter i mac stil :cool:

Er det macbook eller macbook pro du har? specs og hvor gammel er den?

Endret av ole1983
Lenke til kommentar
Macbook, den beste hvite modellen. Kjøpte den i vår.

9359583[/snapback]

ok , tusen takk :)

9362798[/snapback]

Er frista til å kjøpe den eg og, sjå herher: ,

har noken ein betre plass å kjøpe den ifrå, ev. ein med andre spess, som er meir veti å kjøpe?

har og hørt noke om at apple gjer 10% rabatt for studenta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...