storken Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hei godtfolk I det siste har jeg sett mye på bærbare datamaskiner, men greier egentlig ikke bestemme meg. - Maskinen skal brukes til å spille (wow, cs, nyere ting og) så jeg vil ha en prosessor som leverer ett punch, 2,0 ghz fra intel eller bedre. - Film skal og ses på den så 17" skjerm vil jeg ha, en god skjerm og - Siden jeg sannsyneligvis kommer til å ha en god del filer på den så vil jeg si minimum 120 gb harddisk. - Skjerkortet er viktig, det må score rundt 4000 3dmark05 eller bedre. Helst ett kort med DX10. - Siden alle bærbare idag kommer med vista vil jeg ha 2 gb minne , jeg har hørt ett rykte om at vista er tregt på 1 gb. Byggekvaliteten / designet må være god / fint. Prisramme: 7000 kr - 10000 kr Har dere noen forslag til bærbar pc til meg? takker for svar Endret 26. august 2007 av storken Lenke til kommentar
storken Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 (endret) Har nå kanskje sett meg ut HP Pavilion dv9575 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor HP Pavilion dv9575 Intel Core2Duo T7300 Denne 17" bærbare PC´en til HP bærer preg av solid finish. Med nye Santa Rosa platformen, og multimediafunksjonene gjør den til en perfekt underholdnings-PC. Laptopen har alt fra integrert Bluetooth og et 1,3 Mp webcam, til HDMI kontakt for digital tilkobling til din nye flat-tv eller projektor. Med denne bærbarePC´en overlates bare fantasien til å sette grenser. Utrolig stilig design som HP har brukt mye tid og krefter på å utvikle. CPU : Intel® Core™ 2 Duo prosessor T7300 2,0 GHz, Nivå 2-cache 4 MB Skjerm : 17" WXGA High Definition Brightview Widescreen 1440x900 Minne : 2048 MB DDR2 667 Mhz (2 x 1024 MB) (Maks 4 GB minne) Harddisk : 320 GB SATA-harddisk (2x160GB), 5400 rpm (opptil 9 GB partisjon for gjenoppretting av system) Chip-set : Intel® Core™ 2 Duo Grafikk : NVIDIA® GeForce™ 8600M, med 256 MB dedikert skjermminne PCI Express opptil 1023 MB Optisk enhet : DVD-Brenner med to formater (+/-R +/-RW) med støtte for dobbeltlag) Lightscribe Lydkort : 3D Sound Blaster Pro-kompatibel lyd, 16 bits integrert Altec Lansing høytalere. Batteri : 8 cellers litiumionbatteri (li-lon) (90 W vekselstrømsadapter) Eksterne porter : 3 USB 2.0, 1 HDMI-kontakt, 1 VGA-port, 1 RJ11 modemkontakt, 1 RJ45 ethernet-kontakt, S-video TV-utgang, 2 hodetelefonutganger, 1 mikrofoninngang, 1 IEEE 1394, fjernkontroll-infrarødport (fjernkontroll tillegg), kabelforankringskontakt Kommunikasjon: 5 i 1 minnekortleser og ett ExpressCard/54-spor (støtter også ExpressCard/34) Secure Digital-kort, MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller xD Picture-kort Høyhastighets 56k-modem Ethernet 10/100BT integrert nettverksgrensesnitt Intel® PRO/Wireless 4965AGN nettverkstilkobling Bluetooth® trådløst nettverk Ett ExpressCard/54-spor (støtter også ExpressCard/34) Webcam: Ja, integrert i toppen med integrert mikrofon Modem : Ja Bluetooth: Ja, integrert Nettverkskort : 10/100 LAN integrert, 802.11 a/b/g WLAN Tastatur : Skrivebordstastatur i full størrelse (med egen talltastgruppe) (PAN Nordisk tastatur) Vekt : 3,55 kg Operativsystem : Windows Vista Home Premium Edition (Norsk, Dansk, Svensk, Engelsk) Programvare : Microsoft® Works 8 Microsoft® Internet Explorer 7.0 Windows Mail Adobe® Reader 8.0 Windows Media Player HP Photosmart Essential , Windows Photo Gallery DVD Play Windows Movie Maker, Windows DVD Maker, Roxio MyDVD Basic Roxio Creator Basic Windows Media Center, QuickPlay for Windows Verisoft Access Manager Spesialtilbud: angående kampanjer på tilbehør, programvare og garantier, besøk: www.mypcchoice.com Mobil underholdning: HP QuickPlay mediespillerprogramvare og dens dedikerte menykontroller, musikk- og DVD-knapper HP mobil fjernkontroll Garanti : 1 år, innlevering til innsamlingspunkt, deler og arbeid. En 2-årig garantiutvidelse er tilgjengelig (HP Care Pack U4819A, U4819E) Annet : HP gjenopprettingspartisjon (inkludert mulighet til å gjenopprettesystem, programmer og drivere separat). Valg for ny tildeling av gjenopprettingspartisjon. Verktøy for å lage gjenopprettings-CD/DVD Er det noen andre pc'er dere vet om som er like som jeg bør se på? Endret 26. august 2007 av storken Lenke til kommentar
storken Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 har sendt rundt litt mailer, 10,5k er det laveste på den pc'en. Noe som kanskje er litt dyrt, eller? Har noen ett forslag til konkurrent? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg sitter og ser på den jeg også. Når kom den ut på markedet? Den er vel godt over en måned gammel. Lurer på om det ikke kommer noe nytt snart. Endret 27. august 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå