magneman Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Har lagd noen filmer, men hadde et virkelig virkelig snålt problem i dag. Det blir vanskelig å forklare, men skal prøve. Jeg la til en sang til en del bilder. Sangen varte i om lag 3 og et halvt minutt. Men, i windows movie maker viste det at sangen varte i faktisk 7 min. (Under der filmen vises, i windows movie maker. Det stod noe sånt som 00:07:00,00 / 00:07:00,00.) Dette var veldig rart. ikke bare det, men tidslinjen, der det står Video, overgang, Lyd og det der (der jeg putter inn tingene) viste et halvminutt forskjell. Når det stod at det var 7 minutter i "playeren" der det vises hvordan filmen kommer til å se ut, stod det i tidslinja 00:06:30,00. Ooook. Det var snålt. Men det stopper ikke der. Siden sangen egentlig varer i 3 og et halvt minutt og ikke 7, lurte jeg på hva det var som tok opp resten av sangen. Så jeg hørte på hele klippet. Det viser at det faktisk stopper etter 3 og et halvt minutt, som den egentlig skal være, men resten er tomrom. (Når jeg sier at det varte i 3 og et halvt minutt sier jeg det fordi jeg har følgt med tiden, tidslinjen og der det står hvor langt sangen har kommet viser fortsatt feil) Så, det er tomrom, trykker jeg på i tidslinjen, og da er det plutselig sang! Etter jeg trykka på tidslinjen! Virker som om sangen restarter seg etter jeg har trykk på tidslinjen. Oooook. Fortsatt ikke stopp der. Siden jeg skulle lagre det som filmfil, gikk ikke dette, fordi at halve filmen var tomrom i sang, ingenting skjedde i windows media player hvis jeg "spola frem" ved å trykke på tidslinjen. Så, jeg måtte jo bare prøve meg frem. Men, noe enda rarere skjedde. Jeg måtte kutte en del på filen som dere sikkert skjønner, og i windows movie maker, så kutta jeg det ned så langt at ikke musikken ble en gang ferdig, og når jeg lagra det som filmfil, ble den ok i filmen, men fortsatt litt tomrom på slutten. Jeg har ikke hatt dette problemet med noen andre sanger...Så jeg lurer på om det er selve sangen eller windows media player som er problemet. Noen som vet noe om dette? Edit: fant ut at jeg har hatt et problem som dette med en annen sang. Men ale andre sangene har det gått helt bra med. Endret 25. august 2007 av magneman Lenke til kommentar
magneman Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 VLC FTW 9357304[/snapback] Lengta vel heller etter svar enn et nytt program. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 virket litt på meg som om moveimaker ikke forstod at det var stereo sang (lengden ble dobbelt så lang) jeg foreslår at du bytte fra movie maker til noe annet. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 virket litt på meg som om moveimaker ikke forstod at det var stereo sang (lengden ble dobbelt så lang) jeg foreslår at du bytte fra movie maker til noe annet. 9357908[/snapback] Kan hende. Men, det er bare på noen sanger dette har skjedd. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 26. august 2007 Forfatter Del Skrevet 26. august 2007 Noen som har et alternativ til windows movie maker? (som ikke er så veldig komplisert, helst ikke så mye mer komplisert enn windows movie maker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå