Kaggen Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Hei Kl 9 i dag banket det på døren, det var kompisen til brodern som skulle på lan her.. Etter få minutt vart jeg spurt om jeg kunne hjelpe han med nett på den bærbare pcen, med Vista.. Jeg hadde aldri rørt Vista før (Home Premium), så jeg bare prøvde det jeg kunne fra XP, men ting såg jo ganske annerledes ut.. I hvertfall, det står at den er koblet til et nettverk, og navnet til modemet viser, men jeg får meg ikke inn i innstillingene på modemet.. Nå nettopp kom fyren tilbake etter å ha hentet lader og fått passordet, så jeg kunne gjøre innstillinger.. Nå har jeg i hvertfall fått opp navnet på pcen hans på min, men ikke omvendt.. Men får meg ikke på internett med den.. Er det noen som kan være så snill å hjelpe oss? Endret 25. august 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Vi hadde vert takknemlig om vi fikk et svar før dagen var slutt.. Da er det for sent.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Prøv å slå av ip 6 under egenskapene til nettverkstilkoblingene. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 25. august 2007 Forfatter Del Skrevet 25. august 2007 Prøv å slå av ip 6 under egenskapene til nettverkstilkoblingene. 9359537[/snapback] Hmm.. Det funket ikke.. jeg gikk på egenskaper på "status for nettverkskoblinger" og huket av der det stod noe på 6.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå