Liquidant Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hei hei! Tusen takk for en informativ og flott side med godt community Noe jeg stusser litt over er headeren(e) på siden. Der er det bilde av en lte estetisk gammel PS2, GameCub og Xbox, kanskje på tide å oppdatere litt? Logoen er utrolig nice, så den må dere for alle del beholde! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Det hadde absolutt vært stilig med en liten fornying i den siden av headeren. En kan dog motargumentere det med at det er slik gamer.no sin header har vært hele tiden (så vidt jeg vet) og en ønsker beholde det gode gamle klassiske. Ser for meg at en kan putte inn Playstation 3, Xbox 360, og Wii der på en måte. Samtidig er ikke gamer.no kun for konsollnyheter. Om en la inn PC ville en dekket det meste. Jeg kunne sett for meg en fornying - i samme stil. Men jeg forstår hvorfor evt. personer vil beholde det gamle. Er forøvrig helt enig med deg, selve logoen MÅ beholdes Endret 25. august 2007 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå