Nervetattoo Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Blodig thriller-oppfølger. Se videoen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg gleder meg mer nå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Jeg gleder meg mer nå. 9355869[/snapback] Gled deg Den er konge Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Bare jeg som ikke syntes så bra om den filmen? Er en liten stund siden, så det negative sitter litt godt inne, men får grave frem om det trengs. husker i hvert fall at filmen ikke overbeviste meg veldig. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Traileren var var nice den, jeg ser frem til denne filmen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Bare jeg som ikke syntes så bra om den filmen? Er en liten stund siden, så det negative sitter litt godt inne, men får grave frem om det trengs. husker i hvert fall at filmen ikke overbeviste meg veldig. 9356123[/snapback] Jeg likte den like godt som første filmen jeg da. Det jeg likte med forrige film var hvordan den var filmet. Er litt sånn B-film-preg over hele greiene og det gjør det så utrolig mye mer gøy når man ser effektene i slakten av zombiene Hehe... Og da syns jeg historie kommer som nr. 2.... Da den scorer såpass bra på underholdningsverdi Muligens Spoiler så åpnes på egen risiko: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og så elsket jeg det med helikopteret på sletta Endret 25. august 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Sweet, syns nr 1 var veldig bra, til tross for en del B-film trekk. Dog, det var faktisk det jeg likte best, så er litt bekymret på hvordan nr 2 har klart seg med et betydelig større budsjett .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg